Tuesday, April 26, 2011

DUA PULUH ENAM APRIL

Lepas balek rehat kami sgt sibuk dengan jadual yg padat utk ke BENGKEL eletrik. Kami tadak larh kalut sgt mcam slalu sebab aryny CIKGU PAHMAH tadak.. soo,, relax3 arr norh.. nampak sgt aty x ikhlas.. hahaha. Okey, sampai kat sana, cikgu nak check qetas yg cikgu bagi sebelum peqsa. TAPiii, cikgu lupa satu benda.....

Cikgu lupa nk bg qetas peqsa lagi.. SO, lepas cikgu diperingat oleh anak-anak muridnya yg tercinta.. cikgu pown bagi ar.. Sorang-sorang cikgu panggil.. Dan aku sehabis mungkin cuba bertenang, DAN akhirnya nama aku dipanggil.. Ha, kan.. kan aku dh cakap.. aku buat peqsa pown entah papa.. ATAIH PAGAR ja.. Tapi masa mcam nyh lar aku bersyukur sgt,, wlwpon A- but still A kn.

Nak taw sepa pa dapat ataih pagar cmtu.. Sebab aku terlampau fokus dekat PAIP!! padahal masuk skiwt ja pown.. WAAA... Benci Paip..  :P

Okey, lepaih dapat qetas, pastu right ketas yg dapat selepas peqsa tu n KONTRAK LATIHAN.. kami pown kena lar menghabeskan pematerian masing3.. One by one buat.. Mula semo (HAVOC) dok berumun kt satu ja alat pemateri tu.. Tapi lepas cikgu bersihkan dya punya mata.. teruih jd dua.. Dari 6 berpecah kepada 3 setiap alat pemateri tu..

Aku pown apa gyh,, mula arr buat.. tp gaya nk buat ja,, iffah-iffah,, awat tak masuk pown.. Mana, maih tngok.. Okey satu liquid dh masuk.. yg kedua lak, iffah-iffah, awt x masuk pown?? Camnih.. Pastu sampay abes arr dia wt kt aku, shake n hat dya seniri.. DIA dok bangga, sbb dia kata tu kelebihan dya.. HAHAHA... Papa jalarh iffah.. MAYBE nnty ank akan jd ahli eletrik yg terkenal ka.. Who knows??

Ni larh alat pateri tapi yg versi canggih punya.. Kamii pakay yg 60-an punya.. tapi its oke.. janji boleyh pkai sudah kan.!!

No comments: