Friday, April 22, 2011

Meluat Tahap Gaban!!

Hari-hari aku di sekolah selalunya indah tapi disebabkan bberapa orang tu, truih jd suram x brmaya.Huh!! Awtlar aku ditakdirkan dok dkat3 ngan depa.. TENSION tw.. sorang tu pulun tahap GILA sorang lgi "juai ikan"

Aku oke pa klu org tu okey ngan aku.. Tapi masalahnya ANK and ANK membuat aku qasa lemaih dok dlm klas tuu.. Bukan aku ja yg rasa benda nyh... tp orang di blkang,depan,kanan naseb bek tadak org di sebelah kiri semo x puas haty dgn PL ampa. Senang sebut tasuka larh.. SEBAB ampa tu pelek..

Kadang2 aku pelek arr, benda yg serious and langsung TAK LAWAK tu arr dya gelak keh,keh,keh.. kadang2 smpy over.. Klau tcher tnya ada dk soalan.. dgn kurang sopan aku menyebut gedinya dya menjawab.. Dh lar x wt "benda" tu tapi mengaku kata wt dh.. apa yg ank dpat dgn BOHONG weyh?? takera.. 50$ plizz!!

Bukan nak kata tapi,,,, haih larr.. wt keja lmbat sungguh.. klu salin papa saheh punya depa ketinggalan. Selambat-lambat MILO ngan TEH AIS tuleyh, depa lagi 1000x lmbat.. Pastu menyusahkan org len plak.. Amek buku org nyh, amek buku org nuhh.. semo nk amek.. Kadang2 tarek ja cm tu buku dya .. APA KAU INGAT ORG SUKA KA??

Dah arr weyh.. kita taun nyh nk pekqsa.. apa kita bekerjasma sikiwt.. AND ampa pown ubah lar prangay.. jgn dok bg org saket aty ja..Klu org tasuka tu tayah dok wt dh!! org pown ada aty n perasaan.. aku takuwt one day nnnty tadak sorang nk kawan bwu tw..  AKU, wakil kwan3 yg tapueh aty ngan hampa nk abar yg kami sngat2 larh x suka sikap ampa tu!! Harap hampa mempertimbangkan ini..

Ngantuk bila ank glak pada benda yg TAK LAWAK!! :)

Ingat baguih ka ank juai ikan weyh.. nnty nk mnx tolonk kmey gk kan.. :P

No comments: