Saturday, May 28, 2011

013 panggilan over?

pada malam harri yg berbintang-bintang di langit.. hey bahasa pa nie? sah klu iffah tngok sah dya glak kt aku.. ahhh.. biar arr.. nyh wall aku.. :P hmm.. back to the main.. Aku bwu tringat yg adalar harituh anak pak cik zulkurnain swuh aku wt ayat3 power kt HAVOC.. so, smalam i call you tak answer aku pown pikiar lar.. pikiar punya-pikiar terjadi ayat power aku yg x power nyh.. nak habar sapa dlu, sila bagi cadangan.. ha, oke.. aku ikut nama ikut register naih.. no problem right

ANIS,
kau adalah penawar bagiku. Segala kesulitan dan keresahan hatiku dapat disembuhkan dengan senyumanmu yang paling manis. Kau jugalah yg sering membetulkan dan menegurku jika aku salah.. Kerana itu jugalar aku tak boleh marah dan terasa dengan kau.

AZWIN,
kau meyerikan hidupku dgn sifat gilamu. Apa yang aku suka mesti kau suka jugak. hey dear.. itu tandanya kita sehati sejiwa.. Dan apa yg paling besstt pasal dirimu adalah cakaran. Orang lain tak boleh membuatnya setanding dirimu kerana kamular PENCAKAR yg terbaik.

IFFAH,
kau selalu menceriakan perjalanan aku sebagai seorang sahabat. Dengan sifat aneh mu kadang-kadang membuatkan aku berasa marah namun kadang3 lucu bagiku.. Sekeras mana pun engkau, tapi sifat keperempuanan kau tetap ada. itulah faktanya..

SYAKIRAH,
kau adalah penyuluh hidupku. kau mencerahkan hari-hariku dengan cahaya NUR-mu. Sikap selambamu membuatkan orang disekelilingmu selesa berada di sampingmu. Tiada seorang pown sahabat yang setanding dirimu kerna kamu sangat cool bagiku..

NABILA,
kaulah penemanku yg paling setia.. Sentiasa menghiburkan aku dengan gurau-sendamu dan pertanyaan anehmu itu. Sikapmu yang senang berunding membuatkan aku berasa ingin terus berkawan dengan mu. Dan kau juga tidak pernah menghampakan aku jika aku nak kemana-mana.

SHIFA'
kau seorang teman yg sangat penyayang. Sifat caring-mu itu amat terkenal dalam HAVOC. Keprihatinanmu itu jugalah yang membuatkan diriku dan yang lain berasa disayangi..Sikap manjamu kadang-kala mebuatkan aku tergelak sorang-sorang..

Dan......... HAVOC LAH YANG MELENGKAPKAN HIDUPKU DI DUNIA YANG FAANA INI!! fuh.. akhirnya kini pasti abes juga apa yg aku nak tulih.. benda yang paling aku ssah nak tuleyh adala yg no3. Tapi naseb bek lengkapkan juga carta pai apa yg aku nk buat.. semo buat semo HAVOC,, aku sayang korang semo,,

THE END

1 comment:

Azwin Farhin said...

pencakar ? hahaahaha, wek wek