Wednesday, May 4, 2011

KURANG AJAR!!

Depa mmg takboleyh jika dglar krang ajar. Genk "sopan" lah ktakan. layakkah untuk mereka dihormati??. Takkan semata-mata sebab mereka genkster, pnghormtan itu automatik harus diberikan. Tak boleh!!! Tak semudah itu!!!

Aku tulih nih bukan apa!! Aku cukup pantang gila when org ckp aku kurang ajar padahal depa 1000x lebih kurang ajar!!! Huh.. PULUN-PULUN-PULUN tadak dh.. Aku bukannya BELAGAK + SOMBONG pown ngan hampa klu hampa tak start dlu..

Aku malaih arr nak cry gduh.. Lagipun apa yg aku dapat?? buang masa ja kn.. :P Baek aku online kah, baca buku ka.. ada faedah nya jugakk.. Tapi hampa yg melampau sgt.. Org pown ada had kesabaranya.. Pikiar sam weyh..

Aku taw ang, ang dan ang bek.. cuma mudah terikut-ikut ja.. Yg len aku tataw lar sbb aku x kenai hampa norh.. Aku sedih dan qasa brsalah menggunung bla tngok hampa.. Kadang-kadang aku tanya diri aku sendiri, ADAKAH AKU YG SALAH??? atau hampa seniri yg tak boleh bezakan yg mana yg baik..

No comments: