Tuesday, June 21, 2011

Awat ngan aku nih? okey dak?

Ary sabtu bwu-bwu nih, aku keluar pi lib ngan shake.. pastu tapa arr.. kami keja bergosip ja.. Wahahaa.. Tapi masih undercontrol! Sebab port kamey terbaek dri ladang punya..Tak caya?? Boleh tanya mak guard.. Aku bukan apa,, excited sgt sebab frst p lib x kena tegur.. hahhaa

Pastu tapa ar, dlm 3.30 cmtu arr.. kami nek CP. Nak cari hadiah kt besday gurl.. Round punya round.. Finally dapat jgak.. Jumpak bnyak org kat sana.. Tadi kt lib, tadak yg kenai pown.. nak dekat balek2 tu ada arr..

Tick,tock,tick,tock.. Dah pukuy 6 petang. So, kamey pown nak brangkat pulang arr kt our lovely home. Normal lar, bila aku kluar.. my father dh tunggu with org yg gila stereng lanie.. Langkah ja msuk.. Abah mintak tolonk p beli kapas muka kt mama kt Watson.

Oke, anak yg baek anak yg mendengar kata.. Aku pown p arr.. Bila p sana.. pilihan tak banyak sangat. ttba aku nampak satu nih. cm yg nih ja mama dok pakai.. tapi awat bentuk dya gulung len skit? Okey, tak pikiar bnyak aku pown teruih p bayar..

Sampai kat umah, mama tnya beli fesyen apa nih? tak penah pakai pown.. Dlm hati, fesyen bwu kowt.. Pastu bila mama nak tarek kuar.. awat panjang semacam nih.. OMG!! tu kapas utk org yg meninggal. Adoyy!! Awat ngan aku nih?? Tak boleh tahan!! Jom gelak semo kat aku.. HAHAHAHHAA :P

Disebabkan benda nih, kami trpaksa dinner lambat skit dri masa yg ditetapkan.. Yalarh.. Radio dh bunyi.. hahahaha.. sory-mory mama.. len kali tak maw beli dh.. sebab tkuwt salah lagi. Bila salah, makan pown lambat.. hehhe.. yg tu yg mainnya.. :)



No comments: