Tuesday, June 21, 2011

BELUNGGOK!!

Adoyy, bnyak sungguh homework sari dua nih. Haiya.. Err, memang semua orang iginkan hidup smasa di alam persekolah ini tanpa sebarang homework. BUT bwu ku sedar qupa-qupanya hidup nih tak seindah mimpi..

Arinie dapat qeja KH,, ha, tudya.. BELUNGGOK!! dh lar akaun.. Makk ooi.. Dh lar 50/50 ja taw.. Aku tau bnda tu tapi tataw nak letak dlm akaun mana..Naseb bek lar tadi dok sblah anak cekgu Akaun.. :))  SO, ksimpulannya kau tak dapat kuasa lagi Akaun. :P

Tadi, blajar geo tyme JUARA.. slalunya klu cekgu dok ajar kt depan.. aku dengar sambil buat nota kt blakang.. Tapi aryny malas smacam ja. So, drpada buang masa bek buat latihan dlm buku top ja norh.. Wlwpon tataw btoy ka dak.. aku pduli pa.. janji buat sudah..

Aku lanir dlm misi nak abeskan semo nota.. And dlm smangat aku yg menggunung nih ada lar satu perasaan nih yg slalu mengganggu aku iaitu KEMALASAN! Yalarh bukan apa. Maseh trbawa-bawa dgn keadaan cuti. SO, bukan salah aku kan.. salah kemalsan aku tuh.. hahaha..

Keesimpulannya,
1) buat homework mirah,
2) study smart not study hard
3) balek umah jgn nak tngok TV ja..
4) Paling penting kurangkan meng-onlining macam yg kau janji dulu..


No comments: