Friday, June 24, 2011

Dalam hati masih sayang ]]

Bila aku tengok tmpat ank meluah perasaan,, aku tapaham.. ayat keling and buat aku pening.. Slalu lar jgak aku try nk buat rumusan apedia yg ank cuba smpaikan kt dya. Tesiratt sgt weyh..

Tapi aku nih org yg senang buat ksmpulan sendiri. Aku teka benda nih. aku teka benda nuh, Aku teka macam-macam smpailar akhirnya aku penat.. Penat dok perah otak memikiar benda tuh.

Nak tnya straight takuwt stgi ank ckp busy body lak.. Hahaha.. wlwpn fact-nya aku memang busy body.. Nak tnya org nuh.. Payah skiwt.. So, lebeyh bek diam ja wlwpon dh sparuh gila sbb nk tw sgt di sblik mee itu.

Then tadi!! aku dh dapat jawapan.. Yehaaa.. Otak aku pown lega skiwt sebab 1 benda dpat diselesaikan.. Stress pown mesty dapat dihilangkan sdikit..

Apa aku nak ckp kt hampa haih??

Hhhmmm.. sayangi org yg menyayangi anda!! 
♥♥♥♥♥♥♥




No comments: