Friday, June 17, 2011

Nice Job!

First of all tahniah kepada Anis Suraya, Iffah Izzaty, Nabila bla-bla, Syakirah Zupli, Azwin Farhin, Chip Lopeh sebab telah berjuang dgn bersungguh-sungguh dlm mid yr!!Bagus smo!! great job!!

Tahniah Anis sebab dapat no 1.. great!! and for you Iffah, kesian.. hahhaa.. tulah len kali swuh mak ank boh nama ank stat ngan hururf A. Eh, mak ank mana lih dh ubah nama ank. So, harapan tu dapat kat ank lar. Aku ada bbrapa cadangan utk ank klu ank ada anak lelaki.

A= Azeem
B= Bazli
C= panggilan manja Crocky
D= nama glemer Dota

Amacam? Okey kan.. Sure punya nama depa kena panggil dlu. Tak caya try arr.. Dan sebenarnya ada satu lagi nama tapi ht tu dok blakang arr smula mula ngan capital S. :) Kan shake. muahahhaa...

Nab Jingga, depa kata kita mmg taleyh dok jaouh.. Dua kali brturut-turut nama kita msty dok dkat.. Lepas Nurul Nabila mesty lepas tu Nurul Amirah or Nurul Amirah dulu pastu diikuti dgn Nurul Nabila..hahah.. Kebetulan tu,, :DD

Jalan-jalan kota qaya, aku selalu nak tw markah hg Aween. Sebabnya..hmmm.. Aku mmg begitu. Aku excited and suka sgt dgr markah org, tak kera lar gempak or gempar. hahaa. Sebab utama dya aku AGAK pulun!!hehehe. Jom kita sambung berjalan-jalan lagi.

Shake, ada peningkatan dgn subjek GEO,, hahha.. tu Cikgu Marzida yg cakap. Tapi heran lar kecik-kecik cmnih pown karangan terror nk mampueh. Potensi besar jd penulis nih!! nanti bila buat novel, boleh slalu aku dapat free.. tapayah kena charge pown.. haha.. Jimat duet aku. :)

Chippp dok sblah tak brmakna ank tak hebat. Tengok bukti dya. Mid yr ank!! Wakil org Melayu utk lawan Tan nih.. hahaha.So, chaiyokk dear. kita semo sntiasa brsama!! Straight A's in hand!!


No comments: