Saturday, July 30, 2011

hey, i like you.

aku pown tak ingat hang org yg ke berapa.. Tapii serious aku minat hang.. hahaha.. maybe bg org len hg tak hensem mana pown.. ada yg lebih mualaha.. tapi aku suka tngok hang.. Hang nih dh lar tak suka cari pasay ngan org.. sentiasa cool. and kerana sifatmu itulah aku tertarik dgn hg.. Haiyaa..

aku suka org yg ada lesung pipit. tapi aku tak ingat hg ada dak lesung pipit.. sat!! tak belek habeh gyh muka hg.. tapi qasa-qasanya tak dak kowt norh.. tapi bg aku hg tetap sweet.. tak caya.. hg boleh tanya kawan-kawan hg trutamanya M dgn S. sapa tuh?? semo org kenaii..

kerana hg, aku letak tepii my Ronaldo.. Aku ada tanya tadi kt my dinda HAVOC, klu antara hg dgn Ronaldo, agak-agak aku pilih sapa?? depa seemo ckp hg!! Hg patut bangga weyh.. err, satu yg sebab. Ronaldo tu bukan Islam.. If not memang aku pilih dya.. heeee.. I'm just like him ~.~

my "hang" is not hang tuah and the geng.. but seorang yg penting dlm permainan bola sepak malaysia.. lebih tepat, HARIMAU MALAYA.. Aauummm.. hee, suka.. :)  biodata dya..

Mohd Amirul Hadi Zainal (born on May 27, 1986 in Malacca but raised up in Selangor ) is a Malaysian footballer who is currently an Attacking Midfielder for Selangor FA. He is the son of former top Selangor FA player in 90's, Zainal Nordin. He is a member of the Malaysian national team. Amirul scored his first international senior goal against Myanmar in 2008 Merdeka Tournament
*okeyy,, aku kalah.. dya memang anak pemain bola sepak.. sorry to my dinda.. you all menang tanpa medal, hadiah or sijil. just take it.. :D

*sory, i can't get anice picture of him


No comments: