Sunday, September 18, 2011

SeRius? WTF!!


One fine friday morning, aku p lar tusen. lepas blajar 1,2,3.. tambah,tolak,kali,bahagi.. squareroot, cuberoot, locus, circle itu bulat.. graph function yg scale dya kena btoi.. smua sgala bagai..

And now, its time for english..okey sir bagi kertas trial selangor.. aku belek habes.. woot-woot!! I found sumthink!! hampa nak tau dak.. soklah literature dya sebijik mcm SBP punya soklan.. SO, tandakan bintang semo kt soklan tu.. kemungkinan..

Pastu sir ada habar yg mrsm punya section A. macam kedah. write a letter about flood jugak.. dan apa lagi. Boh awan plak kali nie.. macam.. lepaih nih. apa yg sir abar memang aku dgr elok-elok. sebab slama nie aku asyik abaikan saja dan aku rugi.

On the way dok jawab soklan tu. tiba-tiba sir ajak sembang.. aku tngok org len semo buat buu layan ja.. aku angkat muka and straight sir tngok kt aku. err.. okey apa sir.. layan p lar.. besa lar sir nie style qamah cm aku.. haha..

Sir abar. aritu sir ada tnya student dya sapa yg tak yakin dapat 8 A's. sir sekolah SBP. Student kt situ semo terror and terpilih. Pastu ada lar several students dya cp x yakin. And hampa nak tau dak apa yg skolah tu nak buat?

NAK BAGI STUDENT DEPA MANDI BUNGA!!

WHAT SIR?? biar benor!! aku dlm atie dok pikiar.. takkan sampai taqa tu kowt!! sir men-men ka.. and bila tngok muka sir balek.. Dy serius lar. hmm.. okey3.

TAPI, aku tetap tak caya.. hahhaa.. besa lar.. saya nie bukan mudah percaya dgn apa yg org dok omong-omongin.. SAJA nak share ngan hampa.. okey p ame kertas la, and catitlah apa yg penting. okey. good evening semo.. ASSALAMUALAIKUM.




AMIRAH FAUZI

No comments: