Monday, November 28, 2011

7Hari Mencintaiku.


baru abes baca novel 7harimencintaimu. cita nie best la jugakk. kak aku cakap dya nangis baca novel nie 6 kali. aku just skali ja. tang buntat mati.. hee. emosional betui la kak aku tuh. feeling lebih.

okey, tapi sebelum tuh aku nak tanya ada ka lelaki macam khuzairi tuh? hee. kalau ada nak jumpak. mesti sweet kan. alahai. terbayang seseorang. tapi dya dah kahwin. :P

within 3 days, aku berjaya khatam satu novel. bangga oo. byang page dya 1048. huh. banyak kott. mula-mula gerun nak baca.. ingatkan sebulan baru nak abes.

 tapi serius gila. mia tu kurang ajaq. haih laa. kalau aku jumpak dengan org macam tuh. memang hilang respect abes. tapi nama dya dgn anak dya sedap. Mia Adriana dengan Alisa Ariana.

tapi bila nama lelaki dlm novel tu mesti tak sedaap mana. sikit mcam old style. sorie la kak. tapi betui kan. overal cita nie aku bagi 9/10. bestt. try la baca. sekarang dlm usaha nak bagi perabes BeMine.




okey bye.

AMIRAH FAUZI

No comments: