Tuesday, November 29, 2011

BERBaloi ka?


berbaloi ke beli benda nie? HAHA, tak tau lah. ssemata-mata nak dapat benda nih kami kena marah, kami dok tak tenang. gabra sana. takut sini. meluat situ. seram merata.

1st call aku dapat. still buat -buat okey. relax. 20 minit tak dak laa laama sangat. benda tu ja yang aku dok pikiaq. sabaq-sabaq. 20 minit ja hampa nie pon.

dengan muka kak tuh yang tak puas hatii. aku mintak tepon anis nak kol cikgu faizah. abaq lama lagii. okey. cikgu kata kalau sat takpa arr. cikgu tunggu lagii.

pastu pekeja kat situ dok asyik kata. sat laah. sikit lagii nak siap nih. dengan mah yang asyik kol aku. haih. tau laa kedit byk pon.. sebal semua..

taktau lah malam tuh bopa kredit yg habes utk kol kami? bukan kami suruh pon kan.. and bukannya kami tau pon benda nak jadi macam nie. kalau dak memang tak beli dah laa.

sampai laa, satu kol yang terakhir nie aku dapat dri kaunselor. dya saiko aku sungguh. weh aku rasa serba salah. dia suruh kami tinggai ja mug tuh. eh, dah bayaq pon tingai jugak.

aku ngan nurain lari dulu naik bas, pastu diikuti dengan shake, anis,nab, amni. hee. naik ataih bas. semua tak berani bukak mulut. last-last burger aku yg masuk tong sampah sebab tak makan. haiyaak. sayang nasi dah jadi bubur.

ASSALAMUALAIKUM. AMIRAH FAUZI SAY GOODBYE.

No comments: