Wednesday, November 23, 2011

Hai-hai, bye

Hai,

Elly kata dia boring sangat cutiee nie. hee.. chill arr beeb. aku dah besa dah semua tu.. atleast hg ada adik yg buleyy bawak main. tapi aku cuma ada bebear yg takleyh cakap. sadiss kan. LALAla.apa boleyy buat. suratan takdir dah. hai takkan seminggu cuti dah goyang kot? :D

serius cutie nie takdak satu benda yg faedah aku buat pown. yela dari pagi sampai la aku tidoq. nak tengok jadual aku tyme cutie nie? haa, buleh saja..11 pagi: bangun tidok. hey, lepas semayang subuh aku lena balek tau. saja nak abaq. takut satgi adaa mulut-mulut kata kat aku. hee. saja over sikit.

iklan sat. psyyh. :P
2 petang: lepas semayang selalunya aku dok nganga depan TV. dlu sukan sea ada syiok arr.. lanie dah abes. pasang cd-cd korea. Full House. Besstt. hee. pastu sampai pukui 6.30 makan malam sambil tengok tentang dhia. 7.25 aku semayang maghrib pastu baca quran sambil tunggu isyak masuk.

kesian harimau jr nie.. would you like to join me? ngaumm,
8.30 malam: aku bebas buat apa. tengok berita sat. kalau ada cita best cth arie selasa memang aku dok tunggu depan tivi. pastu pukui 11 above malam: aku online. klu syiokk skype ngan awin. klu tak laqat. tak online tapi baca novel.  and tepat pukui 3 pagi. mesti aku lena dah. yala.. takutt. :P

ingat nak buat karangan 5*. tapi setiap taun selalu cmnie. awai-awai punya la semangat tapi last-last habuk pon takdak. so kita cancel. main word search or sudoku? okeyy kadang-kadang main. taklaa tetiap harii. boringg kot. dahlaa malaih nak idop dah weyh. ayat pasrah. HAHA. lwak ja.. takkan tak mau hidop dah kot. ish. masih waras OK!

budak-budak bila nak main teman aku nie?
currently main petville. dahla. takdak idea dah. okey. bye semua. ASSALAMUALAIKUM.

AMIRAH FAUZI


No comments: