Friday, December 9, 2011

Secret! keceng-keceng. aku simpan. :P

gimik orang simpan rahsia bukan.:)
Apa rahsia? rahsia maknanya takleh habaq la? tapi mampukah aku tahan? haha. kita tengok berapa aku boleyh tahan. tapi aku qasa disebabkan sekarang nie waktu cuti jadi aku rasa rahsia tu akan selamat. insyaallah. hold my words dear.

okey tadi ada orang tanya benda apa? aku cakap taktau. bagus dak aku? mesti hang bangga kan-kan. Apa aku nak cakap lagi haa? buley dak kali nie post nie sikit ja? boley la,boley la. *gaya minah gedikss. :P

okey la sambung. dengan tangan yang tenyeh mata dah. menguap berapa kali takyah kira ah. *saja buat effect dia lebih sikit untuk bagi hang terharu.eh silap untuk bagi hang menyampah. :L

tadi aku beli baju baru ooo. aww-aww. dua pasang. perlu ka aku habaq? perlu qasanya sebab benda nie bukan secret yg perlu dirahsiakan. betul kan awak,awak, and awak.. amboy banyak nya awak. *sapa pon taktau.

bila sebut secret, tetiba teringat pulak cita pretty little liars sebab tajuk lagu dia kan secret. okey la. i want to stop here. until we meet again *cewah, speaking london plak aku. #dah merapu la.  nite.

Assalamualaikum.

AMIRAH FAUZI

No comments: