Tuesday, December 6, 2011

Tentang Dhia.:X


hai semua. harinie ramai yang sembahyang maghrib lambat kan-kan sebab tengok tentang dhia. takpayah laa nak selindung sebab kita pon sama. astafirullahalazim. nie duniawi saja. jangan buat lagi macam nie yea kawan-kawan. Allah Marah.

episode kali nie. aku tengok pon terkejut. aku dok pikiaq cita apa nie. biilanya Akasia bertukar jadi seram. tambah-tambah yang time orang histeria tuh. apa simbolik pengarah buat macam tu? Apa? Apa? takpaham la.

and aku dikejutkan dengan heroin dia mati. Mak aii. memang aku dengan kak aku dok ngutuk sakan dah. cita bodoh apa fesyen nie. tamau tengok dah arr. cita heroin mati abes apa kaitan dengan tajuk nie. nak mengaburi mata ja. macam-macam la.

then iklan. kami pon apa lagi. nak cau dah. nak pi keja masing-masing. tiba-tiba dia stat balik. okey. tunggu jalah. nak dekat pukui lapan dah. cita dia bersambung. tok imam tu kata dhia tak mati. kena buatan syihir orang. terkejut lagi bila mayat bangun.

hee. aku qasa macam tengah tengok mastika versi life. ada ka macam tu? Mama kata ada. Aku diam ja sambil dok pikiaq kata-kata mama. maybe ada la kot kan. nak buat cana. dah pengarah dia suruh buat cmtu.

Apapun. memang best. pandai pengarah dia. God Job!! Sampai sini saja. Akan ketemu lagi kita. Assalamualaikum.

AMIRAH FAUZI

No comments: