Saturday, January 21, 2012

coretan buatmu, bestie.


asssalamualaikum semua. okey. seharian berada di library. ramai gila kot yg pi. and budak K1 pon banyak. shake, nab, iffah, yanie, pina, genk K3, genk mimi. pon ada. serius kali ni. kerja kami semua jadi. bising tetap bising. tapi kerja tetap siap. bagus kan kami.

and benda yg paling terkezutt. kami digelar genk BANDUNG. sebab apa? aku, shake ngan nab pakai baju yg chip bagi tuh. aww aww. pi makan and jalan jalan tadi semua pakat tegoq. oh depa nie genk bandung. macam macam lagi ah. hey. biaq kat kita kita le. ada masalah ka? kami menghargai apa yg besties bagi.

hee, tadi macam macam kami buat. syiok la jugak. detik detik terakhir kami bersama memandangkan seorang kawan kita nie dapat MRSM Pengkalan Chepa. S0bssobs. eh silap. tahniah bebeh. tapi tempat tu jauh la. nanti mesti lupa kami bukan? hukhuk.

tapi hg excited gila nakpi. kami nak kata apa lagi. parents hang pon sokong hang pi. insyaallah punya buleh survive kat sana. hg kan friendly jugak.tapi ingat kat sana jgn dok tampaq org pulak. depa tak biasa lagi. haha.

pi sana jaga diri elok elok key. janji ngan kami jangan balik sudah. kalau hg bahagia kami pon akan bahagia juga. taksangka hg nak dapat tempat jauh. lepas nie dah tak buleh online kerap kerap. hehe. only two weeks from now. lepas tu hg off ke negeri cik siti wan kembang.

hey lepas nie takdak dah la genk pingu mingu di surau. puteri islam aku sorang. tak buleh nak buat genk gossip. depa hat len semua baik baik belaka. nurain pon takdak. hmm. harapkan wani je. mula mula mungkin tak biasa. tapi lama lama buleh la kot. HAHA.

aku ingat semua moment kita buat sama sama. pi jalan jalan satu sekolah tapi habaq kat cikgu nak pi tandas, buat mesyuarat agung kat peladang or esso bila malaih balik rumah. kecoh kecoh dalam kelas bila semua org dah balik. masa cikgu cikgu ajaq.

masa hang main ting tong kena keletong dengan aku. masa aku ngusik hg sampai hang bengang. masa hang keja tak bawak buku bravo math, aku yg cover. masa kita pekena milo ngan tea ais. time dlm dewan bila assembly kita buat macam takdak sapa, enjoy the sembang time.

hang suka tanya and petikai benda yg org tak buleh jawab. sentiasa nak menang :P kadang kadang aku qasa macam hang niee. eee, sekeh pala baru tau. kadang kadang hang buat aku gelak sorang sorang and nak marah pon takjadii. penah kol aku cakap sampai sejam lebih. padahal bukan ada topik sangat nak cakap.

penah skype smpai dua tiga pagi. kol aku selalu timing tak kena. hang suka nyanyi lagu yg dianggap out of date. tapi yg baru baru hang taktau. haha. selalu kalut nak cerita sumthing and buat kami excited utk dengaq. tengok tengok benda ciput ja. selalu tolong aku amik buku utk program nilam.

kita penah buat havoc kat rumah hang time hari sukan. kita snggup tulis esei berhelai helai muka surat semata mata nak dapat sijil. bila kita sembang, mesti hang yg kena time cekgu relief masuk. kadang kadang kesian kat hang. tapi selamat aku. hehe. time hang selalu lupa, and aku yg kena peringat. lawak bukan? HAHA. and paling terasa. tak leh peluk hang dah. *gediks sat*

Biar pergimu tanpa relamu. Namun hatiku tetap rasa. Patah seribu hatiku. Bila mengenangkan segala yang kita bina bersamaPergilah kau ke tempat yang kau tuju. Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku

jaga diri kat sana. jangan lupa kami kat sini. smoga jumpak si dia si sana. havoc sayang hang. ingat tu. selamat maju jaya. bila balik jangan lupa kami. sebelum pi, tengok dulu video yg aku penah buat time form 2. okey guys. sampai sini dulu. # post yg paling susah aku buat selama aku menaip di blog. :)






No comments: