Thursday, January 26, 2012

cuti dok rumah. bagus bukan?

hui hui. hello readers. lama tangan nie tak exercise di blog bukan. haih. takkan rindu kot. bla bla. merapu tetap merapu bukan. okey happy holiday semua even dh terlambat tapi kita tetap nak wish wish. ape yg terjadi tetiap kali cuti ialah. homework mesti an tergendala.

saja buat lambat lambat then nak bukak sekolah dah baru kalut. ish. cemerlang sungguh kan aku. yela kita kan budak bahiyah. slogan. centre of excellence. sat! centre or center? tak ingat# kesian. aip. biaqlah org nak puji diri sendiri. bukannya selalu. :P

cuti ni tak pegi manamana pon. hey. saya suka duduk di rumah lagi sebab rumahku syurgaku. hmm. jaga granny sebenaqnya. tapi okey jugak buleh online monline. best best. tapi cuti nie tak buleh tidok lewat lewat. sobsobs.

orang tua besa la. sentiasa nak kita dok dengan depa. tok, paham le. cek ni nak buat homework la bla bla. *padahal bukan buat pon. then, suka sungguh mintak aku tambah ayaq dlm botoi special dia tuh. haih tok. ayaq tu banyak lagi. tak luak pon.

dak takpa arr nanti hampa tak dengaq tok pangil. sampai kan pukui 2 pagi time semo lena pon granny suruh aku keluaq pi bubuh ayaq kat luaq. org takut tau. tapi buat buat berani. bukak lampu terang benderang macam funfair.  nasib bek tok ada cucu yg jenis tidok lambat. wink wink.

kalau aku dh tidok. org kacau. jwabnya wasalam la. takkan aku mangkit punya. besa la. saya lebih sayangkan bantai. HAHA. tetiap hari tanya hari apa. bila org bohong. dia tau. dah tau tanya buat apa lagi kan. last last aku jawab, tok hari ni takdak hari sebab dh akhir zaman XP. lepastu diam la dia.

haih. layan jela. nak balik tak lama dh sebab sekolah dh nak bukak. aku buat semua nie pon sebab mama. kesian tengok mama. aku sayang sangat kat mama. cuma tak reti nak tunjuk je. *masalah utama aku. okey. till here. sambut salam. bye.

#sapa nak makan lontong. mai la rumah. peace V.

No comments: