Thursday, January 5, 2012

minggu pertama over.


hai guys.  okey minggu pertama alam persekolahan dah habis tanpa ada kerja rumah. wow.so, lega. minggu yg baru, kelas yg baru, cikgu baru and kawan pon baru jugakk. hee. hari kedua agak menarik sebab takdak subjek sains. haha. serius aku takut cikgu tuh. she likes to usha me. *perasaan sat *

setiap masa waktu sains mesti sebelum rehat and my friend asked why kita kita selalu bawak buku time rehatt. hee. saja kami budak rajin. :P. heyy! ada org kutuk saya punya lukisan eh? hee. saya tak retii lukis. sebab tuu i'm want to take aliran senii. jom jom kita berseni.

tadi belajaq math moden bersama en malik jaafar. seriusss aku takpaham. tajuk ni senang ja.just round off what what. tapi cara dia nak terang panjang gila. and tau tak kenapa aku takpaham. sebabnya aku tringat cara miss ung ajar. cikgu rohana ajaq form 4 takan techer takbuleyy. sedihnye.

harini jugak kami ada mesyuarat sukan. saya masih di rumah teratai. setia itu penting bukan. cikgu mail yg bukak alu-aluan. dia cakap tahun 2010, kita Johan. 2011 kita johan jugak tapi dariii belakang. and tahun ini kita akan menang sebab kita ada ketua guru yg cergas, aktif.. *semua murid pakat dok tunggu sapa*

Cikguuuuu Saniyaaahh. Hah? semua rilek ja, tapi aku ngan amni saling tengok. hee. Amni kata, Cergas apa, ajaq kita kelas juara pon buleh tidok. HAahaha. takpala kita tengok dulu macam mana. #tiba tiba teringat moment jahat Anis ngan shake kata kat aku, Hukhuk. :( and tak lupa moment peqeli flat awin kata aku budak baru form 1.

I wonder how, I wonder why. Yesterday you told me 'bout the blue, blue sky. And all that I can see is just another lemon tree. I'm turning my head up and down. I'm turning, turning, turning, turning, turning around. And all that I can see is just a yellow lemon tree. And I wonder, wonder

okeyy. till here. byebye by mariah careyy. big hugss.

No comments: