Saturday, February 11, 2012

betoi ka? abes tu nak buat cena?

A girl in purple uniform. perhatikan tudung. mekaseh.
haiho. good evening semua. alhamdulillah hari nie tak la busy sgt sebab tu lah boleh menaip sikit kat blog. hari sabtu, kami sekolah. kenapa? sebab sekolah ganti utk cuti cny hari tu. sedih kan. kena bangun awai sobsob. org kelantan sekolah taktau harini. *tu persoalan yg shake aju kan utk aku.

saha harini aku balik lambat. sampaikan favourite hidustan aku pon tinggai. even sesi photografi kat taman rkayat aku takpi. ni sebab ada mesyuarat PRs. takpa pegi jela. tapi time mesyuarat. hee, nak balik awai!

sebab sampai je cikgu cakap cakap pasai Geng P dok jeles kat kami. lanie keja depa cari salah kita orang le. isy, tak puas hati ke ataupun jeles dengan kami. okey, yang ni takpalah lagi baru permulaan. WHATT! aku kena tegoq sebab tudung pendek. eh, iyeka?

sebelum miss lopeh dah tegoq. tapi masalahnya memang tudung aku centu dari aku pakai baju putih lagii. cekgu suruh aku panjang kan sedikit tudung tuh. tapi masalahnya cikgu saya bukan ada 1 tudung tapi ada 4. nak buat cena. dah semua pattern cntu. bukak and jahit balik ka?

tugas kami kena jaga gate setiap pagi. adoi adoi ni lagi la masalah negara. aku dah la mai lambat. cena cena. dah la tadi cekgu kata saya ada nampak PRS mai lambat. @&*)%$. teqasa smpai ke tulang sum sum cikgu. tapi macam biasa aku act macam tadak apa yg berlaku.

esok nak pakai baju putih le. dah la satu keja kena pakai ves ves segala. apa ingat aku dok kat kutub utara ka. sjuk sgt sampai kena pakai baju panas. hehe. dak je, lawak je. jangan panas, jangan panas. maniskan muka dan melangkah ke depan.

jom main badminton lagi. keyla. berenti dulu. nanti kalau umor panjang kita berjumpa lagi. di tempat yg sama. sini lerr. mana lagi. Assalamualaikum.

No comments: