Sunday, February 5, 2012

Jom tengok, hampa kat mana?- Kahonapyarrehai :)


hallo boys and girls. selamat petang peeps. setelah sekian lama hidup dan banyak berkawan, dengan lapangnya hari ini saya ingin menyenaraikan dan menceritakan sedikit tentang orang orang yang penah jadi org yg terpenting dalam hidup saya selain mama, abah dan kakak. :)


1. Edzra Fazsha
(orang yg mula mula jadi bestfriend aku time darjah 3. dari dia aku kenal erti friendship)

2. Nur Syakirah
3. Shulhan Awanis
4. Nur Nadhirah
(kami 4 orang kawan baik time darjah 4 dengan 5)

5. Putri Sabrina
(Aku selalu balik rumah dia time latihan rumah sukan)

6. Izzati Ismail
(besday kami sama,and kasih sayang terjadi sendiri )

7. Nik Nur Farhana
8. Nurul Nadia Amanie
(Aku, Nad, depa dua, duduk dekat and kongsi banyak benda time darjah 6)

9. Nurul Nadia Hafiza
10. Puteri Nur Alika Elyana
11. Munirah
(5 bulan sebelum UPSR, kami qapat. and kami 4 org penah lawan sandwich and kamilah JUARA)

12. Atiq Arissa
13. Siti Nur Hidayati
14. Syahirah Musa
15. Siti Shifa'
(Aku, edzra and depa adalah batu's femily. kami suka buat jahat. tapi apa kami kisah?)

16. Farah Syazana
( even time darurat tengah malam aku mesej dia, and dia tenangkan aku )

18. Nurul Nabila
19. Nur Adriana
20. Nur Alliana Hanim
21. Nur Azyani
(Aku, Syake dengan depa membentuk P femily.)

22. Anis Suraya
23. Azwin Farhin
24. Nur Iffah Izzaty
(P femily +chip campoq depa jadi SLG)

kalau nama hampa ada tepuk tangan, kalau nama takdak janganlah sedih meh. and jangan terasa atau sedih if nama hampa dok kat bawah bawah. ni saya senaraikan dari yg sekolah rendah punya sampai sekarang. yg tinggai sekarang pon hanyalah HAVOC. hat len kami sayang jugak. bersyukur la hampa if nama you all ada. bersyukur sebab ade kawan cam kite. hehe. okey la.bye. see again, muah muah. tuttt *kena gam. eh, saya bukan artis!

Friendship never end!

No comments: