Monday, February 20, 2012

pengalaman dipandang aneh :D


 arigato monoto nak moto. haha. okey salam to all. setelah beberapa hari merehatkan tangan daripada menaip, aku nak sambung buat la habit aku yg sejak sekian lama. mengarut di blog. takpa, blog aku bukan blog hampa kan.

okey, mulakan dengan cerita terkini.harini aku ada latihan rumah teratai. and ntah kenapa la, boleh tersilap ambik seluar pom pom. ohyoeh. nasi menjadi bubur. mula mula plan nak balik. tapi bila tengok muka amni yang tak bersalah tu tak sampai hati aku nak buat centu.

tukaq uniform pakai baju pepel balik. pi sembahyang. time tu dah almost 2.30 ptg. maknanya kena berkumpul dah. tapi sebab hari ni mood tak berapa semangat nak ke padang, so kita lambat-lambat kan. tapi tetap pergi okey.

on the way nakpi surau, jumpa kak shila, dia habaq ada mesyuarat prs sekarang. eh taktau pon. but its okey, mood kembali ceria, sebabnya ada utk alsan larian satu bendang teratai. aloha, cekgu lek la. rumah kita dh byk pelari yg hebat.

dalam pukui 3 centu, aku ngan amni pi bagi nama kat cikgu. satgi naya ja cikgu ingat kami ponteng. cekgu dok kalut bincang bincang. pastu jumpa cikgu nik. habaq kat dia. bla,bla,bla. then dia cakap, sebelum pi kamu lari dulu pusing sekolah. apa specialnya PRS dgn org lain. kamu still rumah teratai kan.

lah, silap cikgu :P. kami pi habaq kat cikgu saniyah, okey je dia bagi pi lepas tanda nama. tapi tetiba cikgu nik tu kata biaq depa laqi dulu. hewhew. panaspanas ni. okey pi la. mari berjalan bersama jacob. ikut ja la. kita kan anak murid. *people stared at me because the baju kurung*

then lepas satu round, kami blah pi kawasan jajahan kami. ceyt. haha. dakla. kaunseling room. buat nu buat ni. bahagi tugas utk hari rabu dgn khamis. tengok kumpulan ni kena masak apa. and form 4 semua tak duduk sekali sebabnya kami sikit.

and kumpulan kami kena buat ayaq. ayaq apa yg hampa nak? jus epal? jus oren? kiwi? or kerret-nama baru utk karrot. abaq ja. tapi yg lebih bagus ayaq skyjuice made in from your house. bagus utk metabolisma. faham yea anak anak. haha. dak la sebenaqnya kami ada penyakit M, malas.

kesian utk kumpulan yg kena buat acar timun *suddenly remember kisah lama*. and moment paling best, hari rabu takpayah belajaq sains. yeay. tapi sayang, akaun ada haritu. rugirugi. kesian kat syake, hmm, kalau aku bagi hg ikut aku, lagi best.. tapi nak buat cena, kuasa cikgu sayang. takpa dok ngan olyn okey.

sekarang aku dah dapat client yg punya masalah. okeyokey saya akan cuba bantu diri saya untuk bantu kamu. okey? jangan sedih sedih. lumrah hidup. saapa yang takdak masalah kat dunia ni? take a breathe and do your homework now. gud nite and assalamualaikum. :)

*dilanda kejelasan sebab mrsm ada rumah sukan kaler pink, pepel, orange and turqoise. hee. cantik gila.

No comments: