Friday, February 24, 2012

sorang lagi tinggai aku. :(


hai peeps. sihat semua? alright cerita sedih lagi kali ni. sebenaq ianya satu berita yg gembira. dan aku juga turut gembira kerna salah seorang lagi kawan kita dapat MRSM. Taiping pula. best best. tahniah Amni.

hilang lagi kawan. kalau macam dulu. okey la dapat tau lepas tu ada dua minggu lagi boleh bersama sama. maknanya dulu buleh la prepare dah yg kwan kita nak pindah. buat makan makan pon sempat. tapi yg kali. all of sudden.

 sedangkan hari tu kami dok sama sama sebab ada program MSU. jalan sama sama. main dok check blood pressure orang pon sama sama. lepas tu tetiba dengaq dia dapat. then esok hari last dia. sedihnya.

lepastu sunyi la aku. tadak dah kwan yg aku nak menyembang time latihan rumah teratai. time prs sah tak meriah. yela dulu berempat. lepastu ain tinggai kami. lepasnie amni pula. sdihnya tinggai aku ngan wani je.

aku ingat lagi dia selalu dok ngan aku time semua org sembahyang waktu kat Kem. teman aku merentasi titi sungai yg kecik tu. time rumah sukan tahun lepas bila takdak org. aku pi cari dia. lepasni takleh la nak main dslr dia lagi.

nab, sorang sorang tinggai aku. aku sunyi. dalam kelas pon aku cuma ada syake. aku cuma boleh jumpa pon havoc lain pun hanya waktu rehat. tu pun hanya 20 mint. bila ada puteri islam pon qasa lain.

dulu, aku la yg paling semangat nakpi sekolah. tapi sekarang ntah la. seruisly aku tak boleh hidup takpa seorang kawan. okeyla. that all. enjoy your day and selamat maju jaya di tempat baru Amni. ada tanggungjawab baru yg menanti aku. bye.

#ayat keling? okey abaikan. mood tak sihat.

No comments: