Monday, March 26, 2012

Alhamdulillah ^o^


hee. hai peeps. hw yr result? okey or hmm? its okey dearies, baru 1st test bukan. janganlah kecewa sampai hendak buat benda yg bukan bukan. 1st of all aku nak ucapkan tahniah kepada havoc len yg berani amik cabaran amik subjek sains. well done girls.

whats a suprise, i got 1st place in this test. OMG. anugerah allah. terima kasih yg Allah. selepas tadika, takpenah lagi aku dpat no satu. tu yg ciwi sat. penah dapat time tadika ja. sebab i kan anak murid kesayangan cikgu tadika. i miss cikgu tini.

yela kenapa? of kos tak buleh nak tembuih orang orang yg brilliant dlm kelas 3K1 dulu. hatudia. jawabnya tak payah dok berangan lah. abih kuat pon dapat no 2 waktu mid year form 1 and no 6 waktu mid year time form 3.

everyone selalu ingat aku, shake ngan nad ni K1 terbuang. hoyeah? hee. tak baik oo cakap kita centu. syake dapat no 2. yeyeyea. jom sorak untuk syake. and nad dapat no 10. three of us masih dalam lingkungan top 10. seronoknyaa.

 and zolyn dapat no 4. selepas semua markah diperbetul. aku dapat no 1 dalam kelas dan aliran dapat no 5. even turun sikit drpd yg mula. tapi aku tetap bersyukur. Alhamdulillah. Aku tak belagak okey cuma mungkin bangga sikit. treat me like yr own family please. and me too.

aku sedar yg aku bakal hadapi benda besar next yr. tak mau main main dah. yela takut kot. even aku budak akaun je. tapi still kena belajar ka? kepada sesiapa yg kata akaun and ekonomi tu senang, mai masuk try buat tengok bopa soalan. :$

and tahniah juga buat budak terror kelas 4SC1 -> Iffah, the fisha. dapat no 1 and dlm aliran dpat no 2. tahniah bebeh. and tak lupa juga kepada anis, awin and chip lopeh. tahniah tahniah. subjek sains tuh. don't worry. pulun kedah pulun. hey mai mana pulok? haha

*frrust dengan markah oral. sobsob. dengan penuh hormat, sopan santunya dan tidak riak, takbur dan ujub, saya NURUL AMIRAH mengundur diri dulu. salam sayang lah. muah muah. assalamualaikum.

No comments: