Thursday, March 1, 2012

boleh ke aku berdrama? or sesuai berbahas je

glad to be here. Assalamualaikum. ketepi ketepi orang femes nak menyampuk. hewhew. *semua pakat meluat dah kan? happy fine day baby. cupp. once again, babak mengada ditaipkan. bukan ape. just testing oder samada buleh dak masuk drama competition.

action je lebih. tapi konfem bukannya berani sangat kau tu. dak laa. aku dok prepare segala kemungkinan. yela sekarang aku prs. and tahun ni jugak saya sweet sixteen. bak kata syake aku kena la aktif sikit.

and you guys nak tau dak. haritu kan lepas balik dari makmal sains. kami lalu la kot koop. then, jumpa cikgu BM masa form 2. what a suprise saya masih ingat nama dia. Fauziah Bt Abu. *eh, korang pon tahu ka? haha. saya kan suka overexciting.

dak la, tu mukadimah saje. yang sebenaqnya dia ajak aku masuk forum. oh mai god. tawaran bagus tu. tapi aku takuit cikgu. ramai org buat saya gelabah. takpala. just macam kita buat oral masa form 2 ja. nanti kita buat la latihan.

wuhuuu, syiokk. shake yg telebih berminat. cikgu tanya, nak dak kamu sebab ada org nak tarik diri. mentee kita dulu. ilyana. aku pon tanya dua orang takbuleh ka? saya masuk dengan budak ni. hmm. tapi tempat cuma kosong untuk sorang je. heee. tasukatasuka.

bila syake bagi motivation, semangat pula nak masuk. tapi lepas balik rumah qasa sebaliknya. saya tak konfem lagi. saya nak buat satu pengumuman yang saya sayang Azwin Farhin sangat sangat. kenapa ni? haha. reflex action aku tak bebrapa betui harini. takpa lee. just nak habaq tu je.

ehem ehem. kami bukan double L or. Kami berdarah normal. sekian saja. daripada PRIMADONA TERHEBAT (HAVOC- Has A Very hOnest Colleagues.), LaCarlottaserecaalamidates.

No comments: