Saturday, March 10, 2012

don'treat me like idiot. :)


Salam manis berserta madu, salam sayang beserta i love you, salam rinduan i missyou, salam rock wa caya sama lu, salam ingatan saja nak tanya how are you? i'm back untuk menaip. hihi. rindunya nak cuti. nak tidok lambat, nak bangun lambat. hee. syioknya.

here we go. cuti ni, nabila lala balik. aku qasa lain dari cuti cuti lain. why not?  sekrang dh tak macam dulu.kenapa tak macam dulu? sebab dulu boleh jumpa tetiap hari. buleh dengar dia excited nak story mory about syampu, sabun, perapi semua ada.

tapi sekrang ni cuma boleh sembang sembang kot corong telepon je. tu po sekali atau dua kali dalam seminggu. sayang kredit weh. kalau dulu kredit aku yg 10 ringgit buleh tahan dua bulan. lanie 10$ dlm masa 2 minggu je.

hmm, takpala, sokay.  even sekarang ni kita tak kelas sekali dah girls or sekolah dah berlainan dear, aku tetap takkan lupa hampa la weh. kalau jumpa kot tengah jalan tu, tegoq tegoq la. jangan la kata aku belagak pulak.muka aku memang cegini, muka macam belagak sombong angkuh belagak.

 tapi dalam hati ada taman. hati aku baik. hati aku lembut, hati aku boleh dipujuk dengan sendiri. aku cuma frust dgn segelintir classmate K1 dulu. hmm, takpatakpa. aku tak akan kerap dh masuk kelas hampa. *sedaq diri.

come back come back to me. teringat zaman zaman kegmilangan pulok. okey till here saja kot. kenapa entry ni diwujudkan? sebab aku penah janji ngan nab, kalau dia balik kedah, aku buat satu entry untuk dia. hereee, for you gandum.

#semakin malas nak update blog sekarang.

No comments: