Monday, April 30, 2012

Aku sayang hampa.


Hai peeps. happy last April. :) have a good day all. saya dengan ini mengaku dengan seikhlas hati saya,saya menyayangi kawan-kawan saya, seperti nyawa saya sendiri, saya berharap dengan kehadiran mereka, hari-hari saya lebih bahagia n heppi,

saya berkawan dengan mereka seikhlas mungkin, kerana saya tahu perhubungan yang ikhlas, akan kekal selama-lamanya. saya berdoa mereka mengecapi kebahagiaan dunia akhirat, amin ~ tidak pernah terbit di hati saya sebarang penyesalan walau sekelumit.kerana telah membenarkan mereka hadir dalam hidup saya.

bagi saya, merekalah tempat saya mengadu, merekalah yang mengisi kekosongan di hidup saya, saat ketika saya kebosanan, mereka pelengkap hari-hari akan datang saya. dan saya harap saya dapat mencapai kejayaan di dunia beriringan dengan mereka.

saya tidak  pernah lupa walau sesaat yang saya mempunyai sahabat sebaik mereka, dan saya tidak pernah berhenti berterima kasih kepada-Nya kerana memberikan sahabat sebaik mereka.

 Nab, walupun hang jauh, iffah walaupun hang tak penah balas mesej aku, Syake yg sentiasa di sebelah aku,  Anis yang selalu berjumpa, Chip yg selalu senyum manja dan awin tersyang yg sentiasa ambil berat. Aku sayang hampa semua.

Terima kasih Ya Allah. Kau ampunlah dosaku, dosa kedua ibu bapaku dan jugak kakakku dan dosa seluruh muslimin dan muslimat. Kau bagilah aku sentiasa faham apa yang cikguku ajar. kau eratkan hubungan kami satu genk dan cambahkanlah kasih sayang di antara kami. Amin,amin,amin yarabbal alamin. 




2 comments:

Anonymous said...

well , admitting , old attitude fly with times. there's split second that I ever forget a little about you , but human is human where Allah created us, lack for everything. sometimes I forget, and for that : I'm sorry friends :) but new experience sometimes can replace the old ones. but one thing for sure, our old memories won't be there in the trash box :D cheeres for our good and bad times xD

life never fail, love never lie, friendship never fade for a friends like you:) " semoga urusan ku dipermudahkan dunia dan akhirat , Ameen~"

AmiraHavoc said...

Salam. even hg tak habaq sapa pon hang. tapi hati aku boleh teka and berat mengatakan comment ni dri hang. sebab apa? sebab aku kenai cara hang tulis, cara hg mintak maaf, and cara hang karang ayat bunga3. even masa berlalu dgn cepat but i still remember all about you! everything!aku tak penah sikit pon pasai hang and for your information, i miss you so much. :)