Saturday, April 21, 2012

Bezanya qiamulail tahun ni.


Hello mello guys. Lama tak nampak muka kan. yela minggu ni sibuk sikit dengann keja yg tak penah abis. Dan hampa macam mana? kehidupan baru ataupun masih di takok lama lagii? takpa just go on with your life. janji happy sudah.

satu hari dalam minggu ni. aku jumpa something. agak terkejut sebab dia bukan berperangai macam tu. aku tak terkata apa apa. Mulai dari haritu, ak dah boleh terima kenyataan yg kami dah tak ada apa apa dah. yake? *merajuk seminggu. blurpblurp.

takpelah. takpayah nak menoleh kebelakang lagi. aku nak cita pasai qiamulail tahun ni. selalunya kalau qiamulail aku la semangat nakpi. nakpi menyembang. tapi tahun ni, aku tak qasa apa apa kecuali qasa takmau pi sebab dah lain persekitaran dia

tahun tahun lepas, aku mesti sampai sekolah sebelum pukui 6, tapi tahun ni nak dekat 6.30 baru aku sampai. tu pon, aku saja tak mau bagi abah masuk hantaq sampai ke dalam. yela saja nak tenangkan diri dengan berjalan dengan otak yg zero.

sampai je, ada org sambut. mak aii, terharunya. masuk je daftar and aku tergapai-gapai kat situ. aku takleh pi la. aku taktau kenapa. lepas tu pi makan, balik semayang maghrib then baca yasin. lepas supper, teruih pack pack barang nak tidur.

sebelah kanan aku shake, and sebelah kiri aku chip. mula tu aku sembang ngat shake sat. tu pon tak sampai 5 minit. shake kata dia boring taktau nak sembang apa jadi dia pon tidur la. *sebenarnya dia sedih. sebab org yg dia nak sembang dh tak ada.

atudia, awai gila bangun. tiga setengah kot. tapi sebab kan lena cukup*cukup la sgt. aku pon dah tersengguk-sengguk time adik beradik awin bagi ceramah. around pukui 8 aku pon balik. nasib baik abah dah mai tunggu.

*even tough suasana agak tak meriah, tapi ceramah dia lawak! bagus bagus takdak la saya nak bosan kat sana. #Aku je dok hantaq mesej kat dia walaupun dia tak penah balas. okeyfine. tumpang aku masih rajin. tapi kalau dh meluat lepas ni, jangan salahkan aku. bye.

No comments: