Tuesday, April 3, 2012

HaloHalo semua.harini 3 April 2012. harini besday pahmah. oh, hepy besday cikgu a.k.a makcik jiran belakang. :) dimulakan dengan jalan raya yg jem macam apa lagi. traffic light tu buat dah perangai dia hee geram. keluaq saja awai tapi smpai sekolah 7.20 lebih.

boleh pulak awai awai pagi kami kena belajaq sivik. dah la mai mai tajuk ketagih. haha. *nak habaq ni, shake sebenaqnya ketagih. haha. jk jk. then pi lab, kami buat experimen nak changes chemical ngan physical. lepas buat. balik kelas.

and now time untuk bersukan. yeyeya. sebabkan kami sampai awai kat kelas, jadi cikgu pj kami dan jugak merangkap cikgu sivik kami suruh pi amik bola. kita nak main netball. sampai stor sukan. aku ngan shake pakat blank nak amik bola mana satu

yang peliknya shake pon taktau. kalau aku taktau tu logik la jugak. aku tak terdedah sgt dgn jenis jenis bola. then, aku la nampak kat satu bola warna oren dia tuliss netball. oh hat ni ka! angkat angkat. puk! angin tadak meh. semua kempis.

aku amik pam kat sebelah tu. pam pam awat tak masuk. rupanya shake boh salah lubang. jadi bila pam dia keluaq balik la. haihhaih. then lepas selesai tugas tanpa bayaran mengepam bola tu, kami pon pi la mahkamah court. depa dok tengah warming up eah eah.

then mula lah bahagi kumpulan. genk bas sekolah aku terdiri drpd, shake, aku, edjla, syerah, SA, Par and Putri. taklarat nak gelak weh. kumpulan kami sorang pon takreti main. yg nak paling takleh tahan, Par jadi shooter, buleh dia keluaq dri bulatan tuh. apederr

dalam 20 minit tengah main, oh lupa nak abaq aku jadi GK- *tak ingat. jadi kena jaga reza. pastu saha dok usha bola pakat nak rebut. macam mana taktau, aku ngan reza buleh terjatuh sekali. kaki kiri aku terlipat pi belakang and kaki kanan aku masuk bawah paha reza.

sakit jugak lah, tapi aku kan a very good pinky girl, kena tabah menghadapi liku liku kehidupan. *ayat takleh blah. haha. masuk kelas belajar bi, rehat di pondok usang depan kelas 4S1. masuk belajaq BM. cikgu kesayangan shake kata.

selama 11 tahun cikgu ajaq peribahasa ni, kelas kamu yg paling lambat nak buat peribahasa. takpa kita akan belajaq sampai kau buleh. kalau takbuleh jugak kita belajaq sampai akhir tahun peribahasa ni. -kami diam seribu bahasa-

habis BM kami kena pi dewan. persaraan cikgu kesayangan HAVOC. aip aip. silap pi tegur tasneem, lepastu dia dok asyik nak cakap ngan aku, smpai nak dgr apa cikgu S kata pon takbuleh. haih. sabar sabar. !!!

lepas habis semua kumpul lagi kena dengaq ceramah yg khususunya utk shake. haha. okey okey. takmau gaduh. kita kan dah remaja. so kita sudah matang bukan? takperlu gaduh gaduh. okey till here saja. bye laling laling. muahs.

*tgh usha ckgu baru sebab ada satu sifat kat dia yg aku taksuka. and hari rabu ni buleh makan nasi kenduri kat rumah pahmah.

No comments: