Sunday, May 27, 2012

Hore-hore selepas exam :P


Hallo guys. a very good morning. hmm morning la kan. baru 12.30 pagi. hehe. lamanya tak exercise tangan. dalam erti kata lain lamanya tak berjaga pagi pagi. oh god terlalu rindu semua yg terjadi, a few years back.

Ape yang membuat aku heppy semacam adalah mid year examination just over. hewhew. sukanya. Sapa tak suka weh, takpayah dok pening pala baca buku nu buku ni. hanya Allah yang maha mengetahui. dua minggu yang sangat memenatkan dah habis. and now time kita nak enjoy. hore-hore.

Setiap kali naik kereta time balik sekolah mesti soalan yang pertama muncul ialah. "Macam mana, exam buleh buat?" haiyoo. setiap kali dengaq soalan tu mesti hati aku berlari selaju laju mungkin. yela nak pikiaq nak jawab apa.

Aku akan jawab soalan tu ikut kategori:

Boleh- Sangat buleh jawab
Okeyla- Besa-besa ja
Soalan susah sangat lah- yang ni takleyh jawab.

Besalah kan. nak habaq takbuleh buat haih takut satgi kena beletiaq tak abes abes. Haha. Fyi, admat saya lingkup. selalunya aku suka admat sebab cikgu bagi attention lebih sikit kat aku. *acey, perasan je kite. tapi yg hampakan cikgu, aku jugak. sorie cikgu.

Ekonomi? Oh no. bila belajaq tersangatlah senang sampailah kat keluk, plupp, lampu terpadam. start blur. tapi bila exam baru tau susah. dengan takcukup time. memanglah hanya 4 soalan je, tapi jangan lupa anak cucu cicit dia beribu. susah okey.

 memang tabik spring la kat depa yg straight A tu. cena depa ley buat kan? tapi target aku nak jadi cm depa. aku adore sgt dgn org yg dapat straight A. igt senang ka nak dapat cm depa! target aku utk mid year hanya 5. kalau lebih tu Alhamdulillah lah.

Sampai sini dulu. Salam sayang. muahs tu all living thing. :) btw heppy besday Hazwani bt Mohd Sani. May Allah bless you.

No comments: