Monday, June 4, 2012

Kampung? Oh no. prefer rumah lagi..


Assalamualaikum readers, eh sekejap rasanya nak bukak sekolah dah. masa berjalan begitu pantas, and Anis pon dh nak balik dari sana. Oh god rindunya semua. Ada yang belum berjumpa lagi. Nakpi funfair. Chip, siap daklagi depa pasang?

Malam kemarin punya satu lagi kemarin, aku tidur rumah tok. Sobsob. dahlaa pukui dua belas kena tiduq dah. susah tau nak lelapkan mata ni. yela mana besa tiduq seawal ini. kalau kat home sweet home, aku baru bukak lappy mau online.

nak online kat sana pon, agak tak manislah. anak dara berjaga tetengah malam. lagipun line kat sana tak berapa superb la. lambat cekodok basi. itik pulang petang lagi cepat dari line tenet. and nama internet pon secara automatiknya bertukar kepada intenat. :p

nak baca novel pon, lampu dah dikatup. so nak dibuat apa sangat. tengok tibi? mana lah buleh tengok tv depan org yg tengah sakit. malam tu seriusly taktau nak buat apa. kalih kot nu takleh lena, kalih kot ni takbuleh lena. haiyoo.

time syake kol pon, aku takleh nak angkat. yela bising sebab tu aku pi silent. if not kena label la, budak ni ada boyfriend. ada ke patut. setiap org yg menerima panggilan telefon, dicap sebegitu rupa. Oh sungguh tidak adil.

keesokan paginya seawal 7.30 pagi dah balik rumah. sampai je kat rumah bukak lappy and online semahu-mahunya. nak buat cena time cuti  ni memang ketagih online. kalau tak on, mesti tak senang duduk. iye. *fakta ni.

itu ja yang aku nak kongsi hari ini. esok mesti kena update blog. yela ada event baru yg akan terjadi besok. waiting for tomorrow. bye lalings. muahs. eh awin pi mana haih? rindu nak webcam ngan dia. aku rindu seemua benda. seriusly. and of koz i miss you too.

No comments: