Tuesday, July 3, 2012

I hate you perempuan belagak. :P



Ha, Haloo. Okey harini tersangat lah mood tak elok. tengah marah ni. tapi sebelum aku nak mengutuk sakan ni, aku mintak sangat org org yg duduk sekelas dgn dia jangan terasa tau. aku cuma nak kata kat dia. bukan kat hampa. harap maklum.

Farhana Ilias. Hee, aku ni cukup taksuka bila nak tulis nama dia dlm blog aku. *tersangatlah geli.  Tapi aku nak bagi semua orang tau yang perempuan ni sombong, bongkak, belagak nak mampuih. Awat hg igt selama mana hang boleh nak mendongak ke ataih ha?

Aku nak tengok sampai bila hang buleh! Jangan sampai lepas tu takdak sapa dh nak kawan dgn hang sebab perangai jelik hang tu. Bukan sekali bahkan berkali bekali hang dok buat pernagai menyampah hang tu kat aku. Uweksss. GTH.

Mula dari harini aku melancarkan perang dengan hang. Jangan penah nak cakap ngan aku mangkuk. Siap hang. Silap hari bulan, bungkus masuk microwawe. Tadi tu pon sikit lagi dh terkeluaq ayat ayat power kat hang.

 tapi sebab aku tak cukup bodoh nak buat pasai depan orang ramai. Hee, tolong profesional sikit. Kalau hang bangga sgt jadi peniaga koperasi tu. Haha. :p Lantak hang lah. Tapi macam hang sorang yang jadi.. hee geram..

Kalau la Mahfuzah ada mesti dia takkan buat ceni kat aku. Huahua. Mah, pompuan tak betoi tu buat biadap kat aku padahal aku ni pemberi duit syiling yg setia kat koop. Haih pompuan. Kalau hang nak buat biaadap ngan aku sebab aku kelas len.

Isyh, alih alih isu ni jugak dibangkitkan. Meluat sungguh. OKey, aku nak habaq, dulu aku kelas 3k1. hang dok kat ceruk mana weh. jangan nak perasan bagus sangat la weh. Kalau nak ikut tu banyak lagi aku nak kata bagi hg sedaq diri sikit tapi aku dah taklarat nak tulis.

*Kepada sesiapa yg nak bagitau dia, go on. Aku tak halang. Lagi bagus kalau dia tau. Biaq sedaq diri sikit. jangan nak perasan bagus je. Hee, bye.


No comments: