Friday, July 27, 2012

Semua masuk sekaliii. Muahss.

Assalamualaikum dan salam ramadhan semua. haaaashimm, tudia berhabuk gila blog tercomel aku ni. XD. Banyaknya cita yg aku nak share ngan hampa semua, tapi tulah memandang aku tersangatlah sibuk. *sibuk la sgt, homework taksiap pon.

Dari minggu lepas sampai minggu minggu akan datang tersangat busy. yela pada 15 Julai lalu, *eh awat ayat karangan?! pada hari tu. ayah kesayangan abah, iaitu my Tokwan telah kembali ke rahmatullah. Al-Fatihah.

Keesokan harinya pula, besday my only kakak. Happy Birthday Pompom! Sweet 19. Oh takpercaya okey, my sister dh tua. tahun depan dh nk masuk alam puluhan tahun. Haha. Jk, jk. And haritu jugak la homework belunggok.

mentang mentang la aku takpi sekolah. hee dengki sungguh cekgu.dengan nilam tak habis habis lagi. bila nak habis pon taktau la tapi insyaallah tahun ni jugak la. dah sebulan lebih aku pinjam buku Nani, tapi still tak siap lagi. Penyakit M dtg menyerang.

Masa berlalu, and hari sabtu kita dh posa. yeay. nak qaya. bila posa je, mesti pikiaq qaya kan. kasut raya la, baju raya la. anis suraya la. Eh? haha. jangan hantu raya sudah la. Selamat Berpuasa yea. Berusaha utk puasa penuh, jangn nak ngelat pulak.

Dalam keindahan ramadhan, allah nak uji sikit aku. kemarin jatuh longkang kat surau. Oh god malu extraaa. Awatla aku boleh jatuh. Tapi aku agak cool, yela sebab dh besa jatuh kat tempat kejadian yg sama pada tingkatan 1 time latihan umah sukan. *ingat lagi oo.

Percaya ka tidak balik tu aku taksapu se-ml pon minyak angin kat tempat yg sengal sengal tu. And today, baru rasa lebam lebam, urat tergeliat. semua lah. humm. Kesian kan kat aku. Muka sedih. :(
Tapi don't worry, aku kan superheroin. mesti kuat. chaiyoook.

I must tidur awai. yela kepala dh biul, masih galak nak online. Atceli baru balik umah tok. esok kena pi len tidok. Pssst, saya bukannya pencinta budak budak. Marah ni. org nak main game, depa nak main game jugak padahal takreti pon. buat habis batery je. :P

Until here. Panjang ke? hmm, tu boleh habis baca maknanya tak panjang sangat la kan. Keyla, bye budak asrama penuh. Bye AN- partner, bye org demam, bye org yg nak buat baju, bye org yg qurannya hilang and bye org yg terer ekonomi. I lap you all. muahsss. XOXO.





No comments: