Thursday, October 25, 2012

Dua hari selepas PAT :)


Assalamualaikum hajjahs. Ehem, kenapa hajah? sebabnya kan nak qaya haji sudah.Jadi? Lah, kan qamai yg pi buat haji time ni. SO? hee, yg perempuan tu akan dpt gelaran hajjah. Awat tanya byk sgt ni? Memang Lampi sungguh.~~ Maaf

Oh mai minicooper!! Exam dah habis. Hooray sana hooray sini!Hampir nak meroyan sorang sorang sebab tiga minggu nak buat apa pun terbatas gara-gara PAT. Tapi sekarang ni nak tengok masterchef pon takpa dah, nak online smpai lewat-lewat pon boleh. Bestnyerrr

Like usual, the most susah paper disandang oleh Sejarah! Aku geram la sebab form 3 dulu aku paling minat sejarah tapi form 4,aku paling meluat adalah paper ni lah. Hee, tell me dear macam mana nak atasi semua ni. I'll do anything for my SPM. -Really-

Pling senang? Hmm. Eko kot. Haha. Sebab semua average je. Like suam suam. Hopefully dapat result yg byk Eiffel Tower. But serius dok tertanya la sorang sorang.... Hmm, memang aku suka cakap sorang-sorang pon. Pengakuan berani celup :P

Sempat ka cikgu cikgu yg comei comei tu nk menyemak kertas kami ek? pernah tak hampa pikiaq. Bayangkan sejarah yg ada 3 paper tu. dhlah sejarah paper 3 minggu akhir.Bukannya seorang cikgu satu kelas saja. Humm. Jangan buat naya saya sudah la cikgu.

Ape-apepun. Good luck kpd cekgu2 semua! Kami periksa, cikgu relax. Kami raya, cikgu kena periksa kertas kami. Jadi Fair and Petak la kan. Thumbs up cikgu(s) BTW, kepada semua viewer, SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA.


P/S: Awak, bila saya dah sayang awak. Tolong jangan buat saya benci awak. Sebab bila saya dah benci awak. Susah utk saya nak sayang awak balik. I don't believe with this statement "TRUE FRIENDS NEVER APART,maybe in distance but not in heart.."

Sayonara~.~

No comments: