Thursday, January 17, 2013

Akward week. Lololol.


Hai earthlings.. Sekarang ni hanya boleyy update seminggu sekali je. :( Wat Lek Wat Pis. Ah stress nya. Ada orang kata aku pelik minggu nih. Pelik kah aku? Biasa ja. Tapi minggu ni aku selalu mengantuk, suka marah and sensitif gila kot.

Why? Should I write here? It's okey. Hati aku masih ada ruang utk menyimpan. Minggu ni aku rasa aku rindu seseorang. But, aku tak tahu sama ada dia pon rindu aku! Sakit kot hati ni. Aku sayang dia, tapi dia sayang aku juga ka? Yes, of course dia bestfriend aku.

Aku boleh nangis semata-mata utk dia. Tapi dia? nak kata tak pandai, brilliant sangat. Tapi bab nak jaga perasaan orang memang fail. Fail sefail-failnya. :( Dia takpernah contact aku tapi dgn org lain aku tengok boleh je.

Jangan nak expect aku ja yg selalu mengalah or terhegeh-hegeh nak kol hang apa segala. You've changed! Aku dh macam takpernah wujud dlam hidup hg. Really? Aku nih kalau sayang, aku sayng betul betul. tapi kalau aku sakit hati aku sakit hati betul-betul sampai no cure.

Aku rindu hang. Tapi satu side dlm diri aku kata takpayah la nak rindu dia sgt, bukan dia rindu hg pon. But atceli, I miss you indeed. I'm totally frusted with you. And you too. 'you', aku terasa gila kot. Don't ask me why. I'll never explain to you.

What I know, Aku tak boleh hilang hg. Cause someone penah pesan kat aku. Hang jagalah dia elok elok. Dah janji bukan? So,, aku tak kan buat main main je. Ahhh.... Stress stress. Tell the world that I want to be okay back.

Setakat ni saja dulu. aku nk pegi buat keja tusyen. Sir ni pon bagi banyak3 pasai ape taktau. Igt sempat kot. Aku nak buat yg mana sempat je. Dah laa busy dengan sekolah. haiyaa-haiyaa. Assalamualikum.

Oh mai daarling hey youu.... durudu durudu, blah-blah.. durudu-durudu, no no... Beautiful-beautiful one day. Tell me why. *hey you by CNBLUE.

No comments: