Monday, January 27, 2014

Aku kawan yg tak sempurna! ~-~




Salam sayang buat semua. Malam ni, opps pagii dh atceli. Hmm, aku taktau nak mula mcm mana! Hang lah salah satu benda yg terindah yg pernah muncul dlm hidup aku. Dulu, kononnya, hg la semangat aku. Aku pernah cerita rahsia keluarga dkat hg. Tapii, balasannya hg selalu pandang rendah kat aku. 

Hang selalu cakap aku takpernah menyebelahi hang, but infact, aku yg selalu mengalah utk hg. Memang bukan baru kita kenal. Tapi aku rasa tak lah lama jugak kita kenai. Mungkin hanya utk setahun dua je kita memang betul-betul rapat. But I really enjoyed it. Satu kenangan yg tak mungkin aku lupakan. Insyaallah. But now, semua dh lain. Semua dah lain bagi kita. I guess dh macam jadi orang asing. Hg ada kawan baru, and same goes with me. Wlwpun my new friend taklah sehebat hg yg bleh buat aku ingat, but dia bleh terima aku dgn seadanyaa.

 Malam ni dengan secara relanyaa, aku padam semua mesej-mesej hang. Adakah persahabatan kita ni hanya utk setahun dua? Begitu singkat kan kita punya kenangan? But aku yakin semua yg terjadi pasti ada hikmahnya. Bila hang pegi jauh dari aku, yang lain datang pada aku. And now aku akan gantikan kasih sayang yg aku penah bagi kat hang buat mereka yg lain. 

I can’t bear to see you with others. Sorry, itulah kelemahan aku. Aku tak suka kongsi benda yg aku suka dgn orang lain. Because for me, sekali dah jadi sebahagian dari hidup aku, selamanya hak aku. Bunyi macam selfish. Yess, Aku lepaskan hang pergi sebab aku taksuka share dgn org lain. Aku taknak kawan yg aku sayang, ada another bestfriend!!!!! Hmpph.

 Pergilah sahabat, pergilah sayang, pergilah rindu. Aku tak buang hang terus dalam hidup aku, sebab mcm sebelum ni aku cakap aku memang sayang hang. Okey, utk pertama kali kita rapat, aku memang paling sayang hang!! Tapi hang tak pernah nak hargai!!!

 I ‘m sorry for all my wrongdoing. Kita buat haluan masing-masing keh. Hang dgn kawan-kawan baru hang. And me, dgn orang yang sudi. Dulu aku selalu doa, bagi lah kita sentiasa bersama dan cambahkanlah kasih sayang antara kita. But, kalau hanya seorang sahaja yg asyik harapkan benda tuh. Hmm……… I’m really sorry. Aku kawan yg tak sempurna!!


내가 당신에게 너무 친한 친구 사랑... Assalamualaikum. 





No comments: