Tuesday, January 14, 2014

♥♥ You the one that I love so much ♥♥


Hai bestfriends. Actually taktau nak start cena post ni. I really miss someone! Yes, I miss her. She is my truee bestfriend. Others jgn la berkecil hati yeah! I love all of you too. :) I know her since standard 1. Most of you mesti dh boleyy agak kan sapee. Yes, Bingo! Definitely correct!

Kemarin I tak bley melelapkan mata. Almost 5 a.m bru mata leyh pejam. I cried!! And semua kenangan kita bagaikan belayar-layar di depan mata. We spent a lot time together dear! Hg la satu-satunya org yg aku berani menangis when org lain turned me down! Ingat lagii tak time JUARA tu weyy? I bet hg mesti lupakan. Haha. You always like that la~~

Kita jadi so close macam ni pon mula form 4 kan. When, kita dua belajar utk berdikari. You know how difficult I struggle in form 4?? Sometimess bila aku tengok hg asyik lepak dgn geng-geng tu, aku rasa jeles sgt. Yela,, time form 4 kan hg satu-satunya semangat aku nak teruskan belajar.That why aku overprotecting gituu time ade org menyakitkan hati hg. I penah benci semua yg buat hg terasa! True storrri.Masa hari sukan form 4 tu, I really sorry. We used to share most stories.♥

Dulu petang2 selalu hg mai main badminton in front of my housee.. ♥ Taknak main ngan aku kononn sebab aku kan tak expert main. Yes, admit I'm bad at playing badminton. Ketawa la ! Ketawa la. Gua tak herann. Muahaha. Bila aku buat kek coklat, mesti hg yg melicinkannya. ♥ Seronook tengok hg suka makan kek aku. ♥ Walaupun taktauu la sedap ke dak. But rasanyaaa sedap la kan. Hahaha. Angkat bakul nampak!!!♥

Hang la orang pertama:♥

  1. yg aku cari bila aku ada masalah ♥
  2. yg aku share semua berita gembira dan pahit ♥
  3. yg aku cri bila result exam keluar. haha.♥
Then, time flows. Kita form 5 dh wey. Dah senior katakan. ♥Junior Teacher sekali :) Org yg duduk sebelah.♥ Lari time takmau belajaq akaun.♥ Hey guyss, yg nie time nk dkat2 SPM. Otak dh bekuu. ~~~ yelaa. dari pagii sampai la 5 petang kami kena belajaq akaun!. Bila buat group ape ape, cekguu selalu nk pisahkan kitaa♥. So mean! Selalunya, aku lah yg duduk dgn org yg hmm.... hmmm... :P

Bila dapat tau hang accident! Macam tak percaya la weyh!! Heee, ganas jugak hg nii. Aku tak buley tengok hg nangis! Kat asrama time petang tu. Thats why aku sentiasa elakkan dari hg. Harituu, lepas tengok hg nangis, aku nangis jugak weh. :'(

♥Aku masuk asrama pun sebab igtkan friendship dgn hg, dgn BUNGA jee. ♥Thats my only reason selain nk studii sama2. Hg selaalu mengiakan ape jaa yg aku kataa♥. Mestii hg tak larat nk layan org cm aku yg hiperaktif ni. Hahaha. Kita spent time byk masa.♥ Especially time trial. ♥ hg dgn olyn mai stay at my house.♥ studii smpaii lewat malam.♥ Buat akronim yg lawak2 ♥. #pecah perut asyik gelak je.. Rinduu gilaa tau :)♥

Ingat tak petang aku period kat asrama tuh. Hg dgn Bihah yg teman aku mandi, Even though hampa tak mandii sebab sejukk hujan, tapi hampa dua still masuk dlm toilett tunggu aku mandii. I'm touched babe! Kamsahamida Unnie.♥ .Banyak benda wey yg jadi. Smpaii tak larat nak tulid semuanyaa. ♥Kenangan ni tak dapat dgn org, just dgn hg jee weh!♥

Setiap kali aku rindu hg, mesti aku amik mashimaroo ♥♥ tu peluk kuat kuat. Rindu sangat hg weh. ♥ Hang baik baik kan kt PLKN tu? ♥ Makan cukup ke weh?♥ Aktiviti padat ke wey?♥ Mesti hg penat kan, kesiannyaa hg!! Aku tk tahuu la hg rindu aku ke tak, tapii aku memang rindu hg!! ♥Time aku nangis dulu, hg cakap hg tkkan tinggaikan aku. Hg ada utk aku. Aku penting bagi hg!! Aku masih bley pegang ayatt tu kan weh? :)♥

Syakirah Zupli, ♥ seorang perempuan yg sporty yg taksuka shopping! ♥ Ada masa garang mengalahkan Singa kelaparan.♥ Ada masa manja sangat mengalahkan Iman (baby). ♥Hahaha. Ada masa strict smpaii aku sendiri pon takut nak kata apaa.♥ Selalu cakap dia tktau nak kerja apa nanti!♥ Seorang yg tak suka dibaling tepung! ♥Sapa beranii buat la!! ♥ Sangat pakar dlm akaun daan bercita-cita nk jadi Akauntan. ♥ Aku sayang hang weh! ♥Seribuu kali cakap pun takpa, sebaab memang aku sayang hang, besties!!♥


No comments: