Thursday, April 7, 2011

kerusi oh kerusi!


Mengikut kamus dewan tafsiran aku.kerusi ialah sesuatu yg boleyh kita duduk. Dekat Sekolah aku yg cntek, ada sebuah kantin yg usang < (mmg ssuai pown) ada b'puluh2 kerusi mcm nyh.. xtuallly dk sbb lg buruk den nyh..

Bila tyme rehat, mesty payah nk cry < (bukan Sob). I mean CARI gila kerusi.. adoyhai,. apalah naseb kmey semo?? Bukankah kami bayar yuran sekolah?? awt sekolah x peruntukan dkat kmey kerusi yg elok skiwt?? Penat tttwww dak???

Tadi kan tyme rehat, cm besa arr kmey dok kt "port" kmey.. tapi yg mengehrankan.. satu biji kerusi pown x da.. haih larr.. so, kmey pown usha lar kerusi yg x diduduki oleh sapa-sapa.. Nahh, jumpa dah.. line yg sama ngan kmey.. Apa tunggu lagi? Amek la norh.. lgpon perut pon dh berkeroncong dh ni.

5 minit kemudia, selepas berperang ngan makcik kantin.. kmey pon blek lar kt meja.. pastukan2. org sebelah dok tngok pelik ja.. Aku pown tertanya-tanya lerr.. aku ada wt slah ka?? HAaaa... bwu igt, aku amek kerusi genk depa..

err, pe kes.. sbb tu pon nk maqah? Aku amek sbb tadak owg.. Lgpown tadak pown nama hmpa kt sini kn. So, kerusi nyh pown aku boleyh amek kn.. Kowt lar klu ada cmnih, aku boleyh lar maafkan..

No comments: