Wednesday, June 8, 2011

aku suka depa :))

arinie biarlah aku cerita orang yg aku suka,, Kebanyakkan aku suka depa sebab depa ensem sgt ♥haha..Yg tambah kehenseman depa semo ialah lesung pipit!! i loike!! pastu hmm, boleyh buat org kalih 2 kali bila tengok depa.. even mak cik yg dh kaween pown boleh terpana.. hahaha,, tak caya?? try lar tnya makcik3..

1) dalam bidang sukan,, of cozz my CR- CRISTIANO RONALDO, Aku minat dya selepas aku minat Manchester United.. Tyme dya dok men3, tak pasan sgt.. Pastu lama-lama bwu taw and minat dya sgt3..♥

2) kat negara Korea, Kim Hyun Joong. Aku suka bila aku tyme aku tengok cita BOF ( Boys over flower). Kwan aku yg swuh tngok cta tu.. Tenks weyh.. tidak aku tak kenai spa Ji hoo.. :))♥

3) laman sosial- Mat lutfi. My besstie yg mula3 memperkenalkan kt aku. Video yg dya buat. When dh lama-lama tngok tak tw larh mcm mna lyh tersuka.. hahaha♥



4) dalam bidang lakonan- ADI PUTRA. Aku suka sendiri bila aku tngok drama-drama yg dya berlakon kt TV.. tapi cita yg btoi3 mengoncang naluri aku sebagai perempuan ialah NAOMEI and Laila & Samsons.. Great Job abang,, hehhe.. ♥

5) kat luaqq,, sorang budak ensem yg tingginya sopan santun dya.. sorry gambar dya taleyh diletakkan dlm blogg nih.. so, cuma ada ht nie ja.. bila search kt google memang kuar gmbar dya,, tapi tak nak tunjuk gmbar dya lar.. :P ♥

tambahan: aku suka depa sejak frst tyme tngok depa,, terpegun, terkaget, ter-wow, tidak terkata-kata sungguh.. OMG!! Sungguh hensem.. i heart them..

No comments: