Monday, June 6, 2011

Iffah Izzaty :)

sory weyh,, aku dok ckp phone ngan Aween tadi, tak pasan ank nk tnya sumthink yg urgent.. pastu ttba bwu pasan ank punya chat.. when aku nak reply.. ttba smo jadi "hang".. pastu aku terpaksa.. disconnet.. pastu connect balek.. benda nyh amek masa yg agak lama.. pastu bila evertyhng dh oke.. ank plak off.

aku qasa bersalah sngat weyh.. bukan aku nak abaikan pertanyaan ank tuh,, tapii serious aku tak peqasan.. aku malaih nak tengok laptop sebab aku dok tgh ckp fon.. aku style taleyh dapat benda yg aku baca sambil dgr dok bercakap. sebab tu aku tinggai laptop.. tapi tak sangka waktu cmnih ank perlu kan bantuan aku...

pastu, qasa bersalah semakin meninggi, bila ank critakan kt aku pasai dya, aku tak layan.. cuma ckp hmm, yezz or sumthink yg simple ja.. sorry weyh.. aku taw salah aku,, sebab tyme3 ank perlukan ssorang utk meluahkan sumthink, aku hanya buat sambil lewa ja kan.. poyo kan aku nih..

aku cuba utk jadi seorang sahabat yg baik.. tapi aku dh fail rite.. hmmm.. sorry weyh.. sorry sgat3.. aku memang tak leyh tengok kawan aku maqah, sedih tambah3 nanges lagi lar.. tapi faktanya aku dh buat pown.. sorry skali lagi..




No comments: