Wednesday, July 20, 2011

sebati dengan merah ka?

esok hari sukan: so sapa ada nak wat wish supaya umah sukan dya menang?? angkat tangan.. okey.. semo nak rumah dya menang kan.. aku nih dari darjah satu, rumah merah.. sampai lar skarang.. sebab tu bila ada org swuh tkar p rumah len.. aku sayang gila nak tkar.. sebab.. merah tu ada kena mengena ngan pink a.k.a merah jambu. :)

dulu kat asma rendah, aku merah mawar.. lanie aku skolah menengah jadi merah teratai.. Frst tyme dgr sku umah teratai masa form 1, dalam  pala aku set tu rumah kuning.. Eeeuu.. tak suka.. tapi last-last bwu taw.. teratai tu merah.. tapi awat kat asma dlu teratai kuning??

tahun nie, teratai down sikiwt.. aku pown tataw sepa.. ada dua sebab yg aku sedang pkiar skarang..

a) dapat cekgu ketua rumah yg bek?? so, org buat tak kisah ja..
b) dapat murid cm aku yg takp sukantara nih???

aku qasa mesti qamai yg sokong yg B tu kan.. sure punya.. hampa nih memang..  tataw kat hampa larh.. apa-apa pun.. Teratai, terbaik!! tok saj dgr org ckp apa. teqa melati yg slalu dok bawah pown boleyh naik.. tambah teratai yg memang ada chance lebeyh but not for this year.

Satu ja yg aku taleyh trima.. when org mempermain-mainkan nama rumah aku.. teratai kan dekat-dekat dengan gatai.. Gatai telinga aku bila dgr org ckp cm tuh.. rumah len pown boleyh jgak panggil nama yg x sedap tu pa. Hailoh.. No time to think.. Just accept it.

Last but not least. semoga berjaya semo.. sapa menang pown tadak kaitan ngan aku sebab aku bukannya atlit.. so, aku sokong rumah yg akan menang besok.. muahaha.. GUD LUCK.

teratai.. sepatutnya teratai rumah pink bukan merah.

Shake ja suka lari.

No comments: