Saturday, July 16, 2011

SISTA, besday yea.

Hey my only superb sis..


Heppy besday sayang.. Sweet 18 yeah.. kakak nilarh yg tidok skatil dgn aku dari kecik lagi. tapi lanie dh besar.. so tido asing-asing lar.. Kami kadang-kadang boleh jadi geng yg palink kamcing dan juga geng yg selalu gaduh-gaduh. :) Kalau gaduh dahsyat macam perang dunia ke 3. 


Kalau time baik pijak semut pun tak mati. tyme gelak yg palink best!! satu rumah pown bleh runtuh klu kami bergabung suara utk gelak.. Aku suka tngok bola ngan kak aku sebab klu dya ada mesti best.. sorakk tak ingat dunia smpay jiran yg tidok pown bleh bngun.. 


Kami slalu buat kompromi sama-sama.. Bab nak sembunyi maggi bila beli pown kakak memang terror.. Yalarh kena sorok.. nanti mama hingar..Tak baguih utk keshatan.. tapi kakak besa arr, suka wt rule dya sniri.. :P. tu daapat kt aku tuh..


Kakak nih photoholic. p mana pown mesty amek gambar.. nih mesty warisan dry mama kan.. hahhaa.. sorry mama. Kakak jugak suka kemas bilik and masak.. berlawanan dgn aku.. no msak.. sebab klu aku masak.. sah tak jadik.. yalarh mereben..


Semoga sukses slalu, and matured.. May god bless your wonderful day.. I love you so much. You're my only sista that I ever had.. So, jgn dok buat benda pelek-pelek.. sebab stgi sah adek yg dpat benda tuh.. yalarh nak pass kt spa lgi benda tuh klu bukan I kan.. haha


No comments: