Monday, August 15, 2011

shoping?? Not bad okey.

kemaqin dulu - 13 Ogos. Iffah sent mesej kat aku. Dy tnya. " Macam mana lar ank shoping kemaiqin?? sesak nih?? aku penink." lebih kurang mcm tuh lar ayat dya.. tak igt sgt..

Bila aku bca msej tuh.. Aku tergelak sebab. haih iffah lar.. Kata jiwa pompuan dh byk lanioe.. tapi stilll taleyh tahan bershoping apa cerita nih?

Aku taktaw nak kata apa.. Maybe sebab aku suka p shoping. Tu yg buat aku tak kesah jalan lama-lama pown even kaki aku mintak diberhentikan. Aku takkan!!

Bila mood shoping dh masuk.. tadak pa bleh kata pa dah. Best pa shoping nih.. tak caya?? okey. terserah.

tadi aku dok search dlm google. aku jumpak nih.. tips bershoping.. okey.. maybe iffah ngan hat len boleyh try..

1) tahu di mana hendak membeli.

2) jangan takut untuk masuk ke butik-butik yang anda rasakan macam ‘agak mahal’.

3) jangan letih

4) memilih kawan yang benar-benar suka berjalan dan bershopping.

5) teknik menyorok barang

                                                              6) jangan risau pasal duit

p/s: kalau sapa tak leyh gak p shoping lama-lama. takpa!! jgn dok gagah lar plak nak teruskan.. stgi penink jtuh pengsan, aku taktaw!! buat ssuatu benda tuh ikut kemampuan.. klu org tuh tak suka shopping tak bermakna dya bukan pompuan.. okey.. assalamualaikum.,

AMIRAH FAUZI

No comments: