Tuesday, August 16, 2011

mommy lommy,,

arinie lepaih rehat. truih semo down and penat nak blajar lepaih dapat kertas sains.. Aku agak penink ank x larat.. ttba tyme mathematic.. Miss UNG CHAI PHEY a.k.a cikgu math aku a.k.a stepmother adopted mother masuk.

ttba dya ckp.. hai mna borang mentee saya. tunggu tcher msuk bukan nak p jumpa tcher. aku yg tadi dok rehatkan diri tetiba straight 90 darjah!! teqasa sgt smpy ke tulang sum-sum tcher!! qapat sungguh tcher bgi sedaih..

err.. spontan, aku kaluittt nk p kutip borang mentee len sbb aku ketua. stgi tkuwt dya igt aku tak buat qeja pown..tapi tcher kata mai sorang-sorang. smo buat muka blurr.. and Nab suruh aku p dlu. mula-mula aku segan jugak. tapi last-last p redah jgak arr..

tcher dok belek biodata aku.. aku pown igt nak blah dri situ arr.. pastu tcher.. ish bdak nih. org suruh dya tunggu sat dya nak balek jgak.. hai nak kena nih.. err.. tudya.. garangnya my mommy lommy.. muka aku pown ttba tepu!!

dya tnya aku sbb apa result geo aku lagu nie.. "baca dak". mula-mula tuh igt nak cover lar jgak kata baca.. tapi last-last aku kata "dak" takuwt nanty tak berkat lak.. muka penuh tak caya. "tak baca"?

lepaih aku nabila, tyme aku nak balek dri situ. ttba tcher tnya,, "eh, myrah, kamu pown suka careless jgak kan dlm math" yeaa.. "Nabila jgak" err. yeaa.. Maen byk nih. You all berdua tak leyh duk dua org.. Nabila kena dok luar smbil tgn dya tunjuk kowt luar tingkap.. hahaha.. aku takleyh blah. lwak!!

okey, lepaih kena nasihat and teguran kami pown blek ar buat kerja masing-masing.. Aku pikiar nak try pulihkan hubungan aku dgn tcher.. Tcher kan mcm wanted kat aku.. try selami hati dya dlu.. boleh kowt.. kan-kan-kan.. OKEY.. with love assalamualaikum.

AMIRAH FAUZI

No comments: