Sunday, August 28, 2011

OH, Tudung!

seminggu lepaih abes trial. teruih p cry tudung. tkuwt takda.. sbb ttiap taun kan paayah nak cry.. hmm.. lemaih sngguh aku klu bb nieh.

okey. ronda-ronda.. arie bila tataw kami p pasific. mama kata amek lar yg nieh.. dkat Zinni. Aku dok belek3 and try.. Hmm.. takpa lar ma, kita jln3 dlu. *exceli tak berapa berkenan.

2jam kemudian. EH, awat taktw susah nak cry. Adek, amek yg tadi tularh.. kludak arie len mama tak maw mai dah.. HAH?? ha, sat3.. truih aku p blek t kedai selendang.. grabbed satu tudung. pastu slesaoi.. Naseb aku cepat..

esok, lepaih blek sekolah. mama bawak p tesco! Pastu tejumpa satu selendang nie lagi cantek. Leopard jugak.. Mama kata amek lar yg nie. hat nuh nanti kita p tkar amek keler len. OK!!

pastu selang bopa ari, mama bwak balek satu tdung nie.. tak igt beli kat mana. tapi tdung nie bukan selendang tapi sifonn.. Aku memang dok cry tudung nie mula3.. okey!! last-last aku amek yg sifon nie.. yg leopard tu taruhh..

= bukan senang weyh nak cry tudng. penat.. bpa kali bwu jadi betoi3. aku larh.. haih.. macam tak maw qaya ja..yalarh..  okey.. assalamualaikum.
AMIRAH FAUZI

No comments: