Thursday, September 15, 2011

1st time. aku BERanNi Post!

PINGGAN TAK RETAK, NASI TAK DINGIN.
ORANG TAK HENDAK, KITA PON TAK HINGIN.

okey, selamat petang khamis.. lepaiah segala penat dan leleah aku kena hadapi PRA-PMR. nih lar masa yg aku dapat utk berbloging.. Apa?? New story to be told?? Oh yeah.. as usual.. something pasai aku tak suka.. 

Aku dh lama qasa and sedar benda nih.. tapi bila aku tengok balek keadaan sekeliling aku.. okey ja.. normal!! dgn kawan-kwan aku semo depa okey.. tapi aku tak taw lar apa masalah depa ngan aku.. Apasal depa? sebab qamai orang yg aku nak cerita.

Stranger 1:
Aku taktaw apa masalah hg weyh.. sejak 5, bulan nih.. tngok aku mcm aku nih penjenayah sgt.. mata tuh.. bukan men.. sequpa nak telan aku ja.. aku heran lar weyh.. kita ada masalah ka??? setahu aku dak pown..

Stranger 2:
Aku kenai hg dari form 1 lagi wlwpon kita bwu kelas skali tyme for two.. bila ngan kawan aku ht len hg okey ja pown.. tapi bila aku?? awat tawar weyh.. aku try nak amek atie hg.. tpii. tadak perubahan ja pown.

Stranger 3:
Apa masalah hg?? suka cri pasai ngan aku. Ish lar.. aku sabar ja ngan hg.. hg kata kt aku ikuwt sedaap mulut ja.. klu hg genk aku.. takpa lar jugak , aku boleh maafkan.. tapi hg nieh.. sudah!! jgn kacou aku.. 

Stranger 4:
Boleh nampak sinar mengejek dlm mata hg tyme aku masok kelas tu.. awat hg weyh?? tak pueh hati pa?? klu pasai last year..haih.. aku tak maw amek tau.. jeles ka aku bahagia lar?? dasar parasit kau nie. :P

Stranger 5:
Serious teqasa trok kowt dgn hg.. hg cakap prau-prau dpan aku tanpa pikiar perasaan aku.. dah 2 kali dh weyh.. aku mcm nak kata ja prau-prau balek kt hg.. lanie aku taw dh peqangai sebenar hg weyh.. so, watchout!!

Aku hidup nie nak buat kawan. Bukan nak caari musuh.. tapi kalau hampa dh mula. igt aku akan diam ka?? klu tak suka.. ckp ja depan3 truih. then jgn muncul depan aku lagi.. buat meluat ja aku tngok.. Aku style sapa cari pasai. memang takleyh diam.. tambah plak, hampa bukan sapa3 pada aku.. just a stranger yg x patut muncul dlm lestari hidup aku..

Like old people always said: orang x hendak.. aku lagi arr x hingin!! so, jgn nak blagak hebat boleh jeling3 kat aku..  Macam aku tak dak mata

Aku sabar sebab aku nak amek PMR!! lepaih settel semo.. tak lambat dh.. 2 minggu lagi.. hampa nak jeling kata apa ka.. buat lr.. tapi skrang aku nak ckp.. jgn dok buat mcam tuh.. sebab kita sama3 nak amek periksa.. 

*x dak kaitan ngan orang yg aku syg.. maksud ht qapat ngan aku.. so, tapayah emo sgt klu bukan hampa yg buat cmtu kat aku..

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARATUH
AMIRAH FAUZI

No comments: