Thursday, September 15, 2011

hATIMU MiliKu

For someone yg aku kenai.. baca and hayati larh weyh.. petikan lagu Nera. :)

Pernahkah engkau hargai. Cintaku yang sejati. Pernahkah engkau mengerti. Akan diriku ini. Betapa hebatnya cintamu. Memberiku sejuta pilu. Betapa agungnya asmaramu. Membuatku terpaku. Di sisimu aku terdiam seribu bahasa. Di hatiku bergetar sejuta rasa. Namun sukar untuk aku meluahkan. Ku cinta padamu. Nafasku terhenti bila melihat dirimu. Terasa batas degupan jantungku.Mungkinkah hatimu milikku jua.Ku sayang padamu. Kan kuabadikan dikau. Suatu kenangan yang manis. Yang tak mungkin aku lupa. Untuk selamanya. Kan kucoretkan kenanganmu. Dalam sanubariku ini. Dapat jadi yang terindah. Di dalam hidupku ini. Bagai bahtera yang dilanda badai. Gelora cintamu. Mengoncang jiwaku. Berombak mencari. Daratan yang damai. Ohhh cintaku. Aku coretkan kenanganmu. Dalam sanubariku ini. Agar jadi yang terindah. Dalam hidupku ini

p/s: weyh. pikiar balek weyh.. at least hg hargai larh pengorbanan yg si dia buat utk hg.. aku bleh nampak dlm mata dya ada sayang utk dya.. tapi sebab hg, dya korban weyh.. think back sygs.. jgn smpai benda jadi lagi trokk.. please. okey??

AMIRAH FAUZI

No comments: