Friday, September 9, 2011

nOT WEIRD! but..

well hello!! eh,awat nie.. sorie lar.. lama cek x pegang keyboard so agak ciwi sikiwt arr... Skiwt ja pon.. :P. aku bukak blogg smo kroni3 aku, smo pakat tuleh pasay jamuan rumah terbuka umah mah.. so, aku takmau dah lar ceritaa arr psy tu dah arr.. satgi smo borink asyik tajuk yg sama ja kan..

arinie, maksud aku kemaqin ada qiamulalail.. kamii mmg bdak yg qjen pown plar.. sampay ja aku kt dpan anjung.. iffah laqi3 mai kt aku mcm bdak kecik :D hahaha.. Aku dumb-founded!! dya pakai baju pink!! woot-woot!! kata tak suka tapi pakai jugak pedya..

pastu bleh plak dya kata aku ngan nab tiru dya pakai bju warna.. eh!! hello skiwt.. kmai mmg nak pakai warna tu.. yg aku taw shake ja nak pakai bju tuh.. iffah skiwt pown taktaw.. adoyy.. ada ka patutt..  sambel tu pekena dlu satay umah mah yg x abes kemaqen.. yummy..

kami dok dlm dewan.. pastu out of the blue. anak ustazah (dirahsiakan) dia amek micropon pastu bleh dok gelak3.. hahhaa.. lawak!! and lepaih tu dya dok try attack micropon tu lagi.. haiyaaa.. paham-paham.. bdak kecik.. hampa larr.. pastu kena halau keluar dri dewan

mcm biasa org suruh mai pukui 6.. kawan kita, shake nie mai pukui 6.20.. apalah hg. awt awai sgtt..:P. pastu bila org tnya elly blek umah dya ka.. dya bleh dok maen.. haih!! cepuk stgi kang naya ja hg.. eh! silap.. naya aku larr.. sebab shake tu saiko.. stgi mengamuk mampoih!!

abes makan malam, smayang, baca yasin.. smayang, pastu dgr ceramah!! and now time for tidokkk.. pecah rekod kowt weyh.. aku tido away.. aku pown petang tu sajaa x lena.. sbb taw dah klu aku lena, mlm mesty payah nak tido.. yalarh.. dh species batwoman.. malam jadi jaga.

yg aku taw.. sblum aku letak pala.. anis yg tidok sblah aku.. tapi bngun3 ja tidok, awin yg dok sbalah aku.. aikk?? anis ngan awin tidok bueh ka smpay tertukar tempat nie.. okay, soalan ini diakhiri dgn question mark! hahaha.. :))

waktu smayang subuh.. kami lupa yg ari jumaat dya ada sujud sejadah.. bleh wt cerink org sujud kami p rukuk.. haiyaaa.. naseb bek ustazah kata klu kita taktaw takpa. tak gaduh kena smbahyang len. pastu ada scene yg pelek.. saksi dya awichip..

waktu nak balek.. my mummy and daddy my loh amek gue.. pastu mama ckp, comey3 nya genk adek.. huh?? jgn lebeyh ma, satgi baju pecah. mama tnya awt depa tak beraya aritu.. pastu smua pakat buat muka cuak+tak taw nak jawab pa.. mama kata nanty p la umah.. pastu lopeh nyampuk.. lepaih PMR.. ha, okey set!! aku yg dok dlm reta nie dok doa la jgn la depackp benda pelek3 psy aku kt mama.. hahhaa.. trokk sungguhh.. WTH,, wa tak herann..  till here.. assalamualaikum

AMIRAH FAUZI


No comments: