Sunday, December 25, 2011

back to 22 Disember 2011 :)

time saya. hehe. bangga dak?
kejayaan HAVOC. sayang awin takdak pi tempat strawberry :)
intro : assalamualaikum. memandangkan minggu nie minggu result keluaq so taksalah kan kalau aku nak cita. even dah lepas banyak harii dah pengalaman aku pada hari result keluaq. okey. jom kita rewind balik hari ambek result and malamnya.

malam rabu
aku kol awin. sembang sembang dengan dia. lepastu dia kata dia dah tau dia punya result. and alhamdulillah dia dapat lapan.aku syiok untuk dia. tapi dalam masa yang sama. hati aku dok tertanya-tanya. adakah aku akan dapat macam dia. mama suruh aku masuk tidok awai malam tu sebab asyik tengok aku dok khayal sorang-sorang. serius tak buleyy lena yela pukui 12 pon dak lagii. bukan time aku tidoq la.


pagi khamis
lepas subuh tak tidok dah. *takut punya pasai. dlm kepala dok pikiaq, result apala yg aku nak dapat nie. takpa aku terima. pukui 9 aku siap. ready nak pi sekolah gayanya. sampai sekolah. ada elly, nab ngan ad. dok sembang-sembang sat.

pastu anis plak mai. anis habaq sekolah bukhary qamai yang kantoi bm. mak aii.tiba-tiba  risau pulak kat bm even aku memang yakin dgn subjek tuh. pastu iffah, chip and syake mai. and sekrang dah pukui 10 lebih. maknanya bila-bila masa saja result boley keluaq.

techer phak li turun dulu. *muka dia serius gila. pastu aku dengar orang cakap tcher saja suka wat gimik. bila mai dekat. tcher senyum. kami tanya arr. result cana? bm? tcher senyum kata relax arr. kelas B3 pon 18 orang dapat bm A. bila tcher habaq 91 org straight A. aku qasa macam silap dengaq 1st time tu. 91 or 31 techer. tcher ulang banyak kali kat sembilan puluh satu. woww. so amazing okey.

pastu semua cikgu turun. pastu cikgu marzida mai kat kelas kami. kami tanya bopa orang dapat A. maksud kami bpa orang straight A kelas kami. tapi cikgu dok asyik abaq kelas kita geo semua dapat A. haihh. penaat la kalau camni. bila nampak cikgu noraini bawak turun satu ja fail. tetiba qasa semangat ada harapan nie.

aku kalih tengok cikgu noraini. dia senyum kat aku. aku tanya aku dapat bopa. cikgu senyum lagii. hai, murah sungguh cikgu dgn senyuman harini. #dahla manis cikgu. haha. then cikgu angkat 8 jari. and kali nie baru aku balas senyum dia balik. kalih depan tunggu pengetua umum.

sorang-sorang nama diumum. bila lepas iffah. terus nama izzan. maknanya nama ily terskip. dia dah stat nangis. kesian dia aku tengok. 1,2,3. nurain syabitah bla, bla. then nurul amirah mohd fauzi. woot-woot bangga oo naik atas pentas tu. time tu serius qasa lega. takut, resah yg aku qasa selama ni hilang.

lepastu sesi bergambar. sana sini. lepas habis tu aku cari cikgu-cikgu ucap terima kasih sebab ajaq aku. lepas sudah semua baru aku pi jumpak ily. dia reyau kat bahu aku. then, aku tanya la dia. dapat bopa. dia habaq 7. okey apa yang B ily. AND dia habaq BI. hah?

aku ksian and baru aku sedaq. dia mentee aku. macam mah cakap aku kena bertanggungjawab. gila. aku serba salah sampai laa. takpa ily. SPM ada lagii. kita bukti time tu. until here. byebye buddies. assalamualaikum.

No comments: