Saturday, December 24, 2011

1st time ke sana. and so happening,:D


assalamualaikum peeps. sihat semua? alhamdulillah. okey semalam pegi funfair kat stadium aloq setaq. dah nak dkat sebulan funfair tu. tapi tapi penah sekali pon. so, semalam lepas makan dekat *tutttt* aku dengan kezen-kezen aku pi la situ.

game dia semua nak sama ja. aku dok dengaq ramai yg dok sebut pasai game "discovery" dalam fesbuk. jadinya nak try arr naik benda tuh. sekali pandang. eleh, takdak takut mana. first time naik. aku tak jeritt sebab takutt. bila turun, oh noo. pening. jalan pon dah macam org hisap ganja. haha.

pastu pi kat bumper car. aku dok tengok depa dengan sengaja syiokk dok main belah-belah. nama pon bumper car. pastu tetiba kezen aku nak naik yg discovery. tadi dia tak naik. tapi sorang pon takmau teman dia. then paksu aku tanya aku boleh teman dia dak. hah? benda pusing-pusing sakit kepala tu?

hmm. okeylaa.. aku naik kali kedua dengan dia. ceh. mula-mula stable. then aku mula jeritt. haih. dah jadi biul otak aku. kepala dok bawah. seram gilaa kot. tiba-tiba kezen aku stat jeritt. "takutt, umi tak mau naik dah, arghhh."

aku tengok dia pelek. pastu tetiba orang depan kami gelak. depa kata, "apa punya anak jantan nie". depa kalih belakang senyum kat aku * tu nak ajak aku ngutuk sekali la. pastu depa tanya"adik takut ka" kezen aku sure menyampah habis. takbalas pon depa tnya. haha.

kami duduk situ sampai pukui 12 lebih. balik rumah masih pening. takbuleyy lena sampai pukui1. lepas tu tak sedaq tak ingat dunia dah. sampai sini dulu. jumpa lagii nanti. bye. assalamualaikum.

No comments: