Tuesday, December 20, 2011

catatan 20 haribulan. ;)


hai peeps. tadi kan heboh satu fesbuk yang result kompen keluaq harii kamis ni. aku dah prepare utk hadapi hari tu. kalau aku dapat elok. alhamdulillah. kalau sebaliknya. aku redha ja. aku nak cuba belajaq terima ketentuan Allah.

mungkin ada hikmah disebaliknya. yea. aku pasti pasai benda tu. tarik nafas. dan buang. and satu lagi! pakai baju uniform sekolah okey. no baju kurung kenduri, no baju pegi jalan-jalan. bila di sekolah, peraturan is peraturan. so, ikut jelah.

penah jadi kes dimana result seseorang digantung sebab budak tu tak pakai bju sekolah. satu kerja plak kena balik rumah salin and mai sekolah balik. buang masa and buang minyak. sebelum terlupa, bakal budak form 4 sultanah bahiyah next year. beli buku 26 haribulan okey.

jangan lupa. kena tido awai malam nie. no more 2 or 3 or 4 in the morning. besok ada appointment dengan dok tor tersayang. lalaa. dah la 3 kali tunda okey. 1st sebab jatuh dengan hari trial. second ada apa tak ingat and yang ketiga terlupa. hehe.

* currently tengah layan lagu hoobastank-the reason. shake yang bagi lagu nie. :D for your information, harinie hari jadi perdana menteri kita yang keempat. selamat hari jadi Tun. May god bless you. Amin. Assalamualaikum

AMIRAH FAUZI

No comments: